Gå til innhold

Lørdagskveld på Bryggen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ikke en helt vanlig lørdagskveld vel ? Her i American-way utgave. Passer inn i miljøet på tross av kontrasten ellers.

Vennlig hilsen Ragnar

Jo, hadde inntrykk av at det bare var en vanlig lørdag, at amerikanerne bare brukes å treffes her. Men jeg vet virkelig ikke sikkert. Jeg falt for symetrien mellom bilene og husene. :)

Lenke til kommentar

Voldsomt du er på farten for tida, fra Angvika til Bergen..

Godt du har med kamera for jeg synes bildet ble riktig så bra. Både lys, farger og den symmetrisk komposisjonen gjorde bildet absolutt severdig.

Mvh Fredrik

Måtte en snartur til Bergen for å hjelpe studentdatter å bytte hybel. Kamera er alltid med på tur! Fikk jo store abstinenser for vi kjørte forbi millioner av motiver som bare skrek til meg, men vi kan jo ikke drive og stoppe overalt, må komme oss litt kjapt fram og tilbake også. ;)

Lenke til kommentar

Am Car treff ser det ut til.

Kanskje er dette noe nytt. jeg har jo ikke vært i Bergen siden 2 besøk sommeren 2006.

Bryggen var visst som nå, men Zakariasbryggen til venstre for bildet var den gang brunmalt mens den nå er hvit.

Rød er også min farge så jeg liker de to nærmeste kjerrene i "gromdiagonalen.". De resterende ser man jo ikke stor til.

Roar

Lenke til kommentar

Am Car treff ser det ut til.

Kanskje er dette noe nytt. jeg har jo ikke vært i Bergen siden 2 besøk sommeren 2006.

Bryggen var visst som nå, men Zakariasbryggen til venstre for bildet var den gang brunmalt mens den nå er hvit.

Rød er også min farge så jeg liker de to nærmeste kjerrene i "gromdiagonalen.". De resterende ser man jo ikke stor til.

Roar

Det var bare fem amerikanere der, så tror ikke egentlig det var noe treff. Det så litt random ut egentlig. Bare folk med felles interesse som møtes for å slarve/skryte..;) Flotte doninger!

Lenke til kommentar

Flott bilde dette fra min fødeby. Mange store og staselige amerikanske biler du har fanget i boksen din her. Flotte farger i bildet.

Kanskje min arm/skulder er blitt litt bedre men den er langt fra god enda.

Mvh Torbjørn

Men et bilde fra Bergen greide du ikke motstå å kommentere? ;) Du får bare slappe av, selv om det sikkert er dritvanskelig! Sånt noe tar sikkert laaaang tid å hele. Kanskje kommer det mer fra Bergen, har ikke bestemt meg enda. Får se over litt først. :) hyggelig å høre fra deg! :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...