Gå til innhold

Noen siste innvendinger til buildet mitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^^

Min d15 er muse stille

Det er 212 evo'en min også. Da å kjøpe seg en diger kilo's klump som er ganske stor og upraktisk å betale over 500 kr mer for den kan jeg ikke forsvare. 

På den D14 jeg hadde prøvde jeg flere vifter. Koblet de også til viftekontroller. Må si jeg ikke ble fornøyd uansett. Det er kanskje det at det støyer mer når en må kjøre luft gjennom 2 kjøletårn?, eller at jeg skulle kjøpt meg flere vifter å testet med. Det skal da være unødvendig å måtte ty til dette med en såpass kostbar kjøler. I det hele var jeg drit lei hele den gedigne klumpen som alltid var i veien hvis en skulle gjøre noe innvendig i kabinettet.

Ved høy last støyer sikkert Noctua'en mindre, men nå går det stort sett på lite last på cpu'en døgnet rundt her og da foretrekker jeg lavere støynivå de 23 timene den ikke belastet så mye, i stedet for den ene timen hvor den blir det.

Lenke til kommentar

Ting tar stadig mer plass. Ville ikke anbefale 120Gb-disk nå. Windows liker å ha en del ting på C:, som bruker-mappa og sånt (har ikke funnet ut hvordan jeg endrer deg permanent enda). Jeg har selv 2x250Gb SSD, og mens en på 250Gb holdt lenge på Win8.1, ser det ut som om Win10 krever mer plass. Det kan være at betaen lagrer gamle versjoner av Windows et sted, og at den derfor tar ekstra mye plass, men jeg sliter selv med 250Gb SSD. Hvis du er på budsjett, så kan du vurdere en i5 i stedet for en i7.

På en annen side, så kommer Skylake i august, ser det ut til, så hvis du kan vente et par måneder med kjøp, så ville jeg gjort det. Tror det skjer en del ting med prising av "gamle" ting da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...