Fredrik N. Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 trollheimen 20.06 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Rent og pent og med flotte kurver. Har du vært på ski? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Fint fjellbilde hvor det hvite element fortsatt rår. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Flott fjellbilde et bilde som sikkert hadde gjort seg i S/V også Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Tusen takk for kommentarer. Planen var å gå en lang dagstur innover fjellheimen, men som dere ser ble man stoppet av all snøen. Skulle nok tatt med ski, ja. Mye snø i fjellet ennå. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Begynner å minke på skiføret ser jeg. Jeg er litt inne på å kutte under den mørkeblå diagonalen som kommer inn fra øvre ramme til høyre i bildet - eller kanskje sette igjen en liten trekant. Dette for å øke dybdefølelsen som lett blir skadelidende med så mye blått oppe. Ellers fint lys og farger i bildet. Kanskje kunne du hente ut mer konturer ved å lyse opp litt separat på det sorte? Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Prøvde kuttforslaget oppe og det funka som bare det, blei jo veldig panoramaformat ut av det og det øker dybdefølelsen betraktelig. Forslaget om å lyse opp det sorte blir det verre med, rett og slett ikke så flink på dette med etterbehandling.. Lærer vel etterhvert.. Uansett takker jeg for dine tips, Roar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Takker til Helene, Kjell og Ragnar også! Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg