Torstein Norum Bugge Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Det avslører Apples nyeste patent.Neste iPhone kan miste de irriterende antennebåndene Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Har de vært irriterende...? Jøss, har nesten ikke lagt merke til dem jeg... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja, vi har tydeligvis forskjellige grenser for hva som er irriterende. 2 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja, vi har tydeligvis forskjellige grenser for hva som er irriterende. Tydeligvis...:-) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Mange iPhone-eiere er over gjennomsnittet opptatt av design. Men denne artikkelen er bare klikksanking. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja når telefonene ellers er perfekte så må man finne noe å irritere seg over. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg har flere ganger tenkt at de båndene rundt telefonen ser veldig tøft ut. Jeg ante ikke at det var antennen, og jeg var overbevist om at det var en del av designet, uten at strekene hadde noe spesiell nytteverdi. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja når telefonene ellers er perfekte så må man finne noe å irritere seg over. Ah! Smart bruk av sarkasme her. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Alternativ 3: Kan ikke bare folk begynne å holde iPhonen sin riktig!!! Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 På 5 og 5s synes jeg det ser bra ut, 6 og 6+ ser for jævelig ut Lenke til kommentar
M.H Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Har hatt iPhonen min i tre år, og har aldri lagt merke til dem. Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kommer nok ikke på neste iPhone, neste iphone blir en + modell som vil se "helt" lik ut som den nåværende modellen. Dersom de endrer det på + så innrømmer de at det ikke var godt nok det de allerede har gjort. Kommer gjerne som en ny design retning på 7´en... Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Dersom de endrer det på + så innrømmer de at det ikke var godt nok det de allerede har gjort... Det var da en snodig logikk. En forbedring/forandring av noe er da ikke automatisk en innrømmelse av at det forrige ikke var godt nok. Stort sett er det nok heller en videreutvikling av noe til å bli litt bedre enn det var. Dette gjelder for omtrent alle som driver med produkter og produktutvikling. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Alternativ 3: Kan ikke bare folk begynne å holde iPhonen sin riktig!!! Og hvordan gjør man det riktig? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Alternativ 3: Kan ikke bare folk begynne å holde iPhonen sin riktig!!! Ja, disse antennestripene burde vært merket med rød varselfarge, eller med små pigger (jfr duepigger, bare mindre synlige) slik at folk ikke dekker antennene med fingrene. Da ville det blitt mindre klager på dårlig dekning og dårlig batterilevetid. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Alternativ 3: Kan ikke bare folk begynne å holde iPhonen sin riktig!!! Og hvordan gjør man det riktig? Med to fingre, litt sånn forsiktig på hver ende. Sånn sett var det kanskje litt dumt at de kom med større telefon, for nå er det bare mennesker med veldig store hender som kan bruke de. Rød varselfarge eller små pigger (som Frobe foreslår) kunne kanskje åpnet for riktige måter å holde den på for de med litt mindre hender også men. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) ...Da ville det blitt mindre klager på dårlig dekning og dårlig batterilevetid. For en stund tilbake gjorde jeg et hobbyforskningsprosjekt med min iPhone 5s. Syns den ble litt varm i løpet av dagen og at den gikk tom for strøm litt tidlig på kvelden. Hadde den gang på et deksel, helt standard type plastdeksel, antagelige Apple sitt eget. Tok det av litt for moro skyld, men tanken bak var at kanskje telefonen blir varm fordi den bruker noe høyere effekt på signalet for å oppnå god dekning, rett og slett fordi dekselet dekker litt for antennene. Vel, resultatet er uansett supert. Akkurat nå, omtrent 7 timer på batteriet, har jeg brukt 12% av batteriet, altså 88% igjen. Telefonen er alltid kjølig, nesten kald, noe som kan tyde på veldig lavt energiforbruk. På kvelden er jeg sjelden under 30-40% batteri igjen. Dekningen er aldri dårlig. Jeg kan ikke si med sikkerhet at det skyldes at jeg sluttet å ha på deksel, men det er jo nærliggende å tro det...:-) Endret 23. juni 2015 av rogkas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg