jarle-60 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Fra Eftanglandet i Tjølling mot Svenner fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Flott komponert bilde, med fatastisk flotte farger og fint lys. Dette var fint! Horisonten er muligens ikke helt rett, men det er ikke krise. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Et nydelig bilde, fint lys over et flott landskap mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Vestfoldkysten har mye pent å by på, noe dette bildet viser! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Flott komponert bilde, med fatastisk flotte farger og fint lys. Dette var fint! Horisonten er muligens ikke helt rett, men det er ikke krise. Takker for en hyggelig komentar, har nok rett i at horisonten er glemt rettet opp her. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Et nydelig bilde, fint lys over et flott landskap mvh Torhild Takk for er hyggelig kometar Torhild. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Slett ikke sikker på om det virkelig øker dybdefølelsen eller om det bare er min trang til smale formater som får meg til å tenke kanskje en halvering av den skya i topp. Men det skylaget har jo sabla flotte fargesjatteringer og detaljer så kanskje er jeg ikke bare på jordet, men t.o.m. på fei jorde? Sånn er'e bare. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg