nor50 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg har brukt Philips i alle år. Jeg får aldri bort alt skjegget med den. Er det noen andre maskiner som er bedre på det? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Det var vel egentlig ikke svar på mitt spørsmål... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Braun barberer etter min erfaring tettere men kan også gi enkelte mer irritasjon i huden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Visst du skal få det kortest mulig så er det nok ingen vei utenom barberhøvel. Jeg bruker klippemaskin her fordi jeg blir så utrolig sår av barbermaskin, men det blir jo ikke helt kort da. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Men nå var det MASKIN og ikke HØVEL jeg spurte om. Endret 22. juni 2015 av nor50 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Eg er veldig nøgd med Braun 790cc etter mange år med Philips. Barberer etter dusj med vått andlete og litt gel. Synest det blir betre enn tørrbarbering. Mogleg eg ikkje har heilt teknikken på plass, men får ikkje med alt under haka. På haka og ellers blir det veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå