Maabren Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Syns det er fint at man har valgmuligheter, konsoll og eller PC samt at desse igjen byr på forskjellige format med forskjellig fokus. Einaste negative eg ser er manglande krav om at spill burde greie 1080/60 på XO/PS4 samt at diverse spill er dårlig porta og ikkje utnytter hardware(PC). Det fører dog til at eg får færre spill å velge blant, men samtidig har eg tru på at di spilla som innfrir er meir verdt å bruke tid på. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Syns det er fint at man har valgmuligheter, konsoll og eller PC samt at desse igjen byr på forskjellige format med forskjellig fokus. Einaste negative eg ser er manglande krav om at spill burde greie 1080/60 på XO/PS4 samt at diverse spill er dårlig porta og ikkje utnytter hardware(PC). Det fører dog til at eg får færre spill å velge blant, men samtidig har eg tru på at di spilla som innfrir er meir verdt å bruke tid på. Hvilke forskjellige format refererer du til her? Hvordan gjør eksklusiviteten at de spillene som kommer blir bedre, enn hvis det ikke var eksklusivitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå