Arodem Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Men er du fornøyd med en bildefrekvens på 30 bilder i sekundet?Fallout 4 skal yte like bra på både PlayStation 4 og Xbox One Lenke til kommentar
FlogryMolly Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Skjønner helt ærlig ikke hvordan folk får til og spille på lukket 30fps. Men uansett, fremdeles spent på hva mods for konsollene skal inneholde. Om de allerede ligger på 30fps, kan det ikke bli rare greier som legges til før spillet blir (mer) uspillbart. Artig å se at noen kanskje klarer å introdusere konsollspillere til mods derimot, I guess. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Er så glad jeg har mulighet for å spille på en PC i tillegg til konsoll. Tror jeg skal gå for et eller to 980Ti og en ny stor kurvet 1440p monitor. Kommer til å bli helt sykt gøy Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Skjønner helt ærlig ikke hvordan folk får til og spille på lukket 30fps. Det er vel mere p.g.a. tvang enn valgfrihet. Dette gjør jo at de fleste av oss kommer til å gå for FO4 til PC over ps4/xbone da. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Håper så inderlig at PC versjonen (av cinematiske grunner) også låses til 30 fps. Hylekoret av gamer-lamere som skriker ut sin harme over Betheshda hadde vært som musikk i mine ører. 3 Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Håper så inderlig at PC versjonen (av cinematiske grunner) også låses til 30 fps. Hylekoret av gamer-lamere som skriker ut sin harme over Betheshda hadde vært som musikk i mine ører. Vi trenger ikke skrike, vi kan bare la være å kjøpe. Hva er definisjonen på 'gamer-lamer'? En som leser gamer.no? Eller en gamer som klager på ting han/hun ikke liker med spill? 2 Lenke til kommentar
FlogryMolly Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Håper så inderlig at PC versjonen (av cinematiske grunner) også låses til 30 fps. Hylekoret av gamer-lamere som skriker ut sin harme over Betheshda hadde vært som musikk i mine ører. Er vel ganske enkelt. Kjøper ikke spillet. Men er vel omtrent 100% sjanse for at det da dukker opp en mod som fikser det uansett. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Bethesda har skutt ned meldingen om at PC versjonen vil være låst som konsoll utgaven. PC versjonen vil kunne kjøres i så høy oppløsning og antal bilder som systemet en har klarer. Slik det skal og er på PC. 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja ja da ble pc kidsa skuffa ..... 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Håper så inderlig at PC versjonen (av cinematiske grunner) også låses til 30 fps. Hylekoret av gamer-lamere som skriker ut sin harme over Betheshda hadde vært som musikk i mine ører. Du håper at Betheshda skal gjøre PC-versjonen dårligere enn nødvendig, for at PC-spillere skal få en dårligere opplevelse enn nødvendig? Du virker som et ålreit menneske, må jeg si. edit: I 2015 burde alle som liker spill være skuffa over at noe så lite grafisk imponerende som Fallout 4 er låst til 30, uansett plattform. At folk uten sprek pc føler skadefryd om spillet alle gleder seg til er låst til samme framerate som Gears of War da det først kom ut til 360, er latterlig. Nevnte folk burde være i tidlig tenårene, og om ikke, må de virkelig se seg litt i speilet, og jobbe litt på personligheten sin. Fallout4 skulle være låst til 60fps på alle platformer med unntak av pc, hvor det burde være inkludert et alternativ for 'åpen framerate'. edit2: Bethesda har skutt ned meldingen om at PC versjonen vil være låst som konsoll utgaven. PC versjonen vil kunne kjøres i så høy oppløsning og antal bilder som systemet en har klarer. Slik det skal og er på PC. Og godt er det! Endret 22. juni 2015 av Deadringer 7 Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hva er definisjonen på 'gamer-lamer'? En som leser gamer.no? Eller en gamer som klager på ting han/hun ikke liker med spill? Man trenger ikke å være en gamer-lamer fordi man liker spill, men man må like spill for å være en gamer-lamer. Jeg vet hvem de er, du vet hvem de er, men de vet det ikke alltid selv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Håper så inderlig at PC versjonen (av cinematiske grunner) også låses til 30 fps. Hylekoret av gamer-lamere som skriker ut sin harme over Betheshda hadde vært som musikk i mine ører. Ikke noe sier at man ikke aner hva man snakker om, eller har en annen agenda enn å påstå lavere framrate er bra av "cinematiske grunner" AtW 5 Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Ikke noe sier at man ikke aner hva man snakker om, eller har en annen agenda enn å påstå lavere framrate er bra av "cinematiske grunner" AtW Sorry men hva er det egentlig du prøver å si? Sikkert mange som skjønte det, men for meg var det der gresk. Endret 22. juni 2015 av Rompel & Skinnrolf 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Det jeg prøver å si er at lav framerate er dårlig, og folk som argumenterer for lav framerate av "cinematiske grunner" enten ikke vet hva de snakker om, eller har en agenda som gjør at de påstår det mot bedre vitende, AtW 6 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ikke utelukkende positivt for folk med Xbox. Det er en grunn til at xbox ofte har lavere oppløsning. Hvis den har samme oppløsning som Ps4 vil den jo åpenbart ha lavere framerate. De sier at de har ofret grafikk for interaksjon med spillverdens osv. Blir nok ikke veldig gøy med konsoll hvis du er i et område der du har gjort mye da, litt på samme måte som Skyrim da. Åpenbart ikke på samme måte, siden konsoll har delt 8 GB VRAM/RAM. Likevel må det jo være noe som senker fps siden de har skrudd ned grafikk pga dette. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Er så glad jeg har mulighet for å spille på en PC i tillegg til konsoll. Tror jeg skal gå for et eller to 980Ti og en ny stor kurvet 1440p monitor. Kommer til å bli helt sykt gøy For å drive FO4 så trenger du nok aldri 980TI 1 Lenke til kommentar
Jayster Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Helt ærlig, jeg ser ikke forskjell på 30 og 60fps. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Helt ærlig, jeg ser ikke forskjell på 30 og 60fps. Jeg ser ikke noe forskjell på 60 og 120fps, men jeg føler forskjellen. Musa blir mye mere responsiv ved 120fps enn ved 60fps. Forskjellen mellom 30 og 60 er enda større. 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Helt ærlig, jeg ser ikke forskjell på 30 og 60fps. http://frames-per-second.appspot.com/ http://30vs60.com/bf4running.php Det er ganske lett å merke forskjell. Spesielt i spill hvis du har avg fps. Da vil min fps hvertfall være lav. Her er jo alt 30 hele tiden. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg fatter ikke hvorfor folk klager så inn i helvete bare fordi spillet er låst til samme framerate som TVen. Eller er det bare at dere ikke har oppfattet at en TV kjører på mellom 24fps og 30fps? Grunnet anatomien vår klarer folk ikke å se forskjell på 30fps og 120fps i en vanlig film, så hvorfor er det så forbannet viktig at et spill kjører på mer enn 30fps? Jeg savner den gode, gamle tiden før internett, da folk spilte spill for å ha det moro, og ikke for å ha noe å klage over. Er så møkk lei all sytingen i våre dager. Skjerp dere, folkens... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå