Joachim_F Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Fallout-spillet har blitt en enorm suksess.Dette spillet danket ut Candy Crush Saga fra iOS-toppen Lenke til kommentar
CWH Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg får'n jo søren ikke til å virke da Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Krysser fingrene for at Android-versjonen kommer straks. 9 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Windows phone? Ja, takk! 1 Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ikke så rart at Candy Crush Saga ble slått ut når det har ligget på topp så lenge, før eller senere er metningspunktet nådd. Men at det ble en stor hit det skal ingen ta fra dem. Det jeg tenker nå er at en crossover mellom Candy Crush og Fallout kunne betydd masse $$$. Hva med et post-apokalyptisk Candy Crush? Eller et Fallout spill der du knuser bevissthetsendrende piller isteden for godteri? Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Det der spillet så egentlig ganske gøy ut, men jeg har mer enn nok av spill å spille uansett og de kan jeg spille uten å større kreftsvulster som "pay to win" spill. Endret 22. juni 2015 av Mithridates VI Lenke til kommentar
Maladicte Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ble hekta innen minutter, men hadde spilt meg gjennom det etter en uke Genial markedsstrategi for FO4 da, men skulle jo ønske dette spillet var mer enn en gimmick. Etterlyser oppdateringer! Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Krysser fingrene for at Android-versjonen kommer straks. Kommer ikke til android før om flere måneder. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Nettstedet Forbes mener imidlertid at spillet mangler dybde, og påpeker at det virker betydelig vanskeligere å få de beste tingene om man ikke betaler for dem. Forbes-nettsiden er ikke en ren editorisk kilde lenger. Dere har linket til et blogginnlegg. Av min erfaring er leserinleggene/bloggene på forbes.com stappet fulle av personlige meninger, muligvis for å skape diskusjon/krangel og sikre flere page views. Lenke til kommentar
Jonall Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Krysser fingrene for at Android-versjonen kommer straks. ''few months'' var hva bethesda sa på twitter, tor du skal bare vente på fallout 4 i stedet. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Candy Crush Apocalypse er spillet jeg vil ha. Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Forbes-nettsiden er ikke en ren editorisk kilde lenger. Dere har linket til et blogginnlegg. Av min erfaring er leserinleggene/bloggene på forbes.com stappet fulle av personlige meninger, muligvis for å skape diskusjon/krangel og sikre flere page views. Flisespikkeri, men så er vel en anmeldelse en personlig mening uansett hvor du har lest den Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Merkelig at de lager en app til iPhone før Android når gamere som regel unngår iPhone til fordel for Android og Windows phone. Litt slik som Blizzard som først lager Hearthstone app til iPhone før Android, og allerede er det flere nedlastninger til Android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg