Lch Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Emnetittelfeltet er for kort. :/ Uansett, jeg får ikke lengre tilsendt mail som varsel om svar i en gitt tråd jeg abonnerer på. Vet ikke helt når dette skjedde, men ... Og ja, jeg har alt aktivert slik det skal være i min profil. Mailkontonen min fungerer også. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Samme gjelder meg. Enkelte ganger detter det ned en mail. Andre ganger får jeg en mail for hvert svar som kommer, selv om jeg i mellomtiden ikke har vært inne å lest svarene. Har også fått mail med link til det siste svaret som er kommet og ikke det som kom rett etter at jeg svarte. Her er et eksempel på sistnevnte. Har ikke vært innom tråden siden jeg svarte på første side. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Synest det er tregt eg og. Får meilen, men lenge etter innlegge er lagt til. Legg det i favoritter så eg er sikker på at eg finn att dei eg svarer på eller vil sjå meir på. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Samme her, Orjanp. Typisk nok fikk jeg en mail nå nettopp, om denne tråden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Synes det har vært opp og ned med mail siden forumbytte ja. Noen ganger kommer de aldre (jeg rekker å sjekke før de blir sendt iaf), andre ganger kommer de laaaangt etter innlegg. Håper noen kan titte på dette Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ingen mail her heller.... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sliter med samme problemet jeg også. Men det varierer veldig da. Noen ganger så får jeg, noen ganger ikke. Regner med at de ansvarlige gjør noe med det når de er oppmerksom på det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Samme her. Får børti mailer om "ny post i SO3" selv om jeg ikke har besøkt den på aldri så lenge. En annen ting jeg reagerer på, er at enkelte mailer har forskjellige domener i adressen. Mailen kommer fra [email protected], men urlen går til f.eks. amobil.no, og da er layouten helt på ansiktet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Fremdeles ingen admin/mod-tilbakemeldinger her ... Nå får jeg en og annen mail, selvfølgelig om svarvarsel i de trådene jeg er overhodet ikke er interessert i (takk og pris for at jeg ikke har postet i SO3 ), men i det store og hele er mailvarslingen begredelig for meg. :/ Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 En annen ting jeg reagerer på, er at enkelte mailer har forskjellige domener i adressen. Mailen kommer fra [email protected], men urlen går til f.eks. amobil.no, og da er layouten helt på ansiktet. Dette skal være ordnet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå