AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Skal på en date denne uka med en mann jeg er litt betatt av. Han foreslo at vi kan gå en tur sammen, f.eks. ved Sognsvann. Jeg lurer på hva som er fordeler og ulemper ved å gå på tur som første date? Vi har møtt hverandre før, men ikke i en romantisk setting, og det var jeg som inviterte ham - han sa ja, og foreslo kino eller tur - vi ble altså enige om å gå tur. Og, hva burde jeg ha på meg? Tenker skjørt og bluse, men mener jeg er 4-5 kg for mye, så tør ikke helt. Kanskje mørke jeans og en mørk skjorte, eller blir det for dystert? Vi er begge i 30-årene, men er veldig lenge siden jeg var på date med noen jeg ikke møtte via nettet, f.ek.s fetlife.com. Vet ikke engang om denne mannen liker BDSM, eller om vi har så mye til felles utover at vi har samme yrke. Tips til første date som er å gå tur? Takknemlig for alle tips og råd. Anonymous poster hash: 94505...68d Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) spørs hvilken side av bdsm du er på..... hvis du liker å være litt underdanig vil nok de aller fleste mannfolk kunne la seg interessere for slike aktiviteter. Er du motsatt derimot er oddsen mindre. Tur er en fin date, ta på deg klær som er gode å gå i, dere skal gå tur i marka.... altså joggesko/fritidssko, jeans/fritidsbukse osv.... skjørt kan også funke hvis det er varmt ... hadde jeg invitert ei jente på tur så hadde jeg forventet funksjonelle klær, ikke pynteklær er det jeg prøver å få frem her. Endret 22. juni 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Fordeler er jo at man er i bevegelse hele tiden, man går rundt og ser kanskje ting man kan prate om. Skaper en felles opplevelse istedet for å sitte stille ett eller annet sted. Merker ikke så mye til eventuelle "kleine" stillheter fordi man går rundt. Selv syns jeg ofte praten går enklere når vi er ute og går enn når vi sitter stille. Syns ikke det er så mange ulemper, annet enn at været kan ødelegge mer enn på kafé. Skjørt og bluse hørtes rart ut på tur, ville gått for vanlig bukse og heller en fin genser eller skjorte om du ønsker å pynte deg litt. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Vet ikke engang om denne mannen liker BDSM Plutseleg kjente eg meg 200 år gamal. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Om han liker BDSM, det finner dere jo ut seinere, bli kjent først kanskje? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Angående hva du har på deg så tror jeg ikke du skal tenke så mye over hva han evt. tenker, jeg tror ikke han bryr seg nevneverdig. Tenk heller på hva du selv er komfortabel med. Har selv vært på tur rundt et vann på first date og hun gikk i treningsklær, jeg gikk i full dress (kom rett fra jobb), greit det. Skitnet til finskoene men vi lo av det. Helt greit å gå på tur, får hjernen i gang og man trenger ikke prate hele tiden. Vil anbefale å ha en backup dog, altså noe å ta seg til når turen er ferdig. Rydd leiligheten på forhånd etc. Ha også med kondom i tilfelle dere virkelig slår an og finner en busk eller noe. Man vet jo aldri. Lykke til ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå