Lurifaksen Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 ?? har vært innpå den siden ca 3 ganger, og hver gang jeg har trykket på et produkt, kommer det opp et lite vindu som sier "siden kan ikke vises" første gang jeg var der, var for ca et halvt år siden, da tenkte jeg at det kanskje var et lite problem akkurat da, men de har jo ikke fikset det enda!! Det er jo elendig! kjøper jo ikke uten å se bilde og beskrivelse... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Antar du kjører Opera? Fungerer ikke hos meg heller, men i IE6 fungerer det perfekt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 aha. dette var nytt for meg. visste ikke at opera kunne skape slike "siden kan ikke vises" problemer. Får ikke prøvd Iexplorer fordi den "får problemer og må avsluttes" !!! (shell32.dll) hver gang jeg starter den! kanskje en restart fikser biffen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Nehei!! Det funker ikke i iexplorer heller! kommer "runtime error" do you wish to debug [yes] [no] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Prøv å installere Explorer på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå