bomba95 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 hei, jeg har alltid vært en jente som ikke bryr meg så veldig om hva jeg går i så lenge det er komfortabelt, som regel så ender det opp i joggebukse så lenge jeg ikke er på jobb. Men nå har jeg veldig lyst å bli litt mer "jentete" eller pyntet i kles stilen, men jobber som lærling og blir snart student så har ikke så god råd, noen som har tips til billige nettbutikker ? hater å handle i vanlige butikker Lenke til kommentar
potetfisk Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Nelly og Zalando er gigantiske nettbutikker med gratis frakt som pleier å ha masse på salg Ellers ville jeg sjekket ut Asos, hvor de har enda mye mer fint og kult, syns i hvert fall jeg. Sistnevnte er engelsk, så her må du ta hensyn til frakt og tollgrense. Frakten er gratis hvis forsendelsen overstiger en viss sum, tror det var 100-200 kr. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Du får også 10% studentrabatt på Asos, Nelly og Zalando, hvis du kombinerer det med kickback fra santander får du henholdsvis 15, 17 og 16 prosent. Endret 22. juni 2015 av ^fmj Lenke til kommentar
bomba95 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Litt sent svar fra meg er det noen flere tips ? sitter å ser på både nelly og zalando Går fint med utenlanske sider og vist det er noen med greie priser og god kvalitet ! Tar gjerne i mot flere tips !!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Tar gjerne i mot flere tips !!! Zara Lenke til kommentar
wenlin Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg foretrekker å handle i amerikanske butikker amazon og Asos, __________________________ wholesale lingerie | wholesale sexy clubwear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå