Kurt Lekanger Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Blir Norges desidert største mediehus innenfor teknologi og IT.TU kjøper Mediehuset Tek Lenke til kommentar
Populært innlegg G Skrevet 22. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) For forsøke med en forsiktig gratulasjon da. Nye eiere kan jo være sunt, men det gir oss vel også litt skepsis med automatisk. Kommer Tek.no til å endre mye karakter da, eller forblir det litt som før? Hadde jo vært greit å redusert litt på de dårligst skrevne nyhetene. Går det an uten å påføre leserne for store kostnader? Også bør Diskusjon.no stå urørt. Eller gis milde forbedringer, som er forbedringer til debattantenes beste. Endret 22. juni 2015 av G 17 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Så det var så dårlig stelt? 2 Lenke til kommentar
hwl Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Spennende å se hva som nå skjer, TU kjøpte jo digi.no også for ikke lenge siden 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hvordan har TU råd til disse investeringene ? 6 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Blir digi.no og tek.no/hw.no merget sammen? Lenke til kommentar
Populært innlegg ~ David ~ Skrevet 22. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2015 Kjære TU: Kan vi få tilbake akam.no da? 23 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Spennende, lurer på hva som skjer fremover. I mine øyne har Tek vært på vei ned i kvalitet de siste årene, Digi har vært på vei opp, og TU vokser ved å kjøpe andre. I dag brukes det 3 ulike debattsystemer (Diskusjon, Disqus og Intensedebate), vil det bli endringer i dette? Vil oppkjøpet bli brukt til å heve kvaliteten på innholdet? Prisguide forsvinner ut fra Tek, da kan vi vel også linke til Prisjakt med god samvittighet... 5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kjære TU: Kan vi få tilbake akam.no da? Jeg håper inderlig at noe slikt skjer. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg PosteMonopolet Skrevet 22. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2015 Til slutt så blir det vel monopol?? Håpar resultatet blir at det kjem ein ny koseleg nettside som innehelder stoff som er meir nerdete enn det tek har i dag. 15 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Prøver TU å få monopol på teknologi på norsk?Nå er det snart bare Din Side, Lyd og Bilde, f32, NRK Beta og Computerworld Norge igjen... 5 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 "berikelse" av tek.no av talentløse "journalister" fra tu.no in 3...2... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg er forsiktig skeptisk, men satser på at jeg som leser og bruker ikke vil merke særlig mye til overgangen. 4 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Det virker som Amedia (A-pressen) selger unna en del mer enn bare Tek.no. 1 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Auch. Dumt at TU stikker av med både Digi og Tek. Ikke en god dag for konkurranse og et variert nyhetsbilde. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gravitass Skrevet 22. juni 2015 Populært innlegg Del Skrevet 22. juni 2015 Håper så inderlig at kommentarfeltet forblir uendret! Jeg skal ikke ha Disqus inn på tek.no!! Det er så dårlig, spesielt når man har dårlig nettlinje (på sjøen). Får håpe dette bare gir forbedringer, lykke til 15 Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hva er kjøpssummen på? Håper på flere teknisk anlagte artikler ala Anandtech nå da, der brukere blir respektert som oppegående mennesker og ikke kidsa med downs slik hardware.no har utviklet seg til i det siste, dog ikke like gale som itavisen. TU sine artikler inneholder ofte god faglig og teknisk innholdsstand, så det kan jo virke lovende med et oppkjøp. Norge må jo også leve av noe etter oljen, og da er det fint med en god teknologisk plattform å ha som en bærebjelke eller trappetrinn for norsk avansert teknologi og it. 4 Lenke til kommentar
Raggepagge Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Personlig syntes jeg layouten til TUs sider er så dårlige at jeg aldri gidder å besøke dem lengre. Forhåpentligvis kommer TEKs grafiske designere med på kjøpet :/ 2 Lenke til kommentar
Raggepagge Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Vil TEK abonnementet mitt snart inkludere TUs sider? 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg