Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Urban Art 560 og 561 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Der har vi jamen et bilde fra deg med kun forsiktig etterbehandling (ser det ut for meg), og med sterke, gode farger. (V1). Kjempeflott synes jeg med nøye utvalgt utsnitt, og bildet kunne gjerne stått der uten tilleggsbilde. Men så ser jeg på V2 der vi kjenner igjen din spesielle stil. Etterbehandlingen er brilliant, og sannelig synes jeg ikke dette ble enda bedre enn "originalen" ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Er en fryd å studere bildene dine. Både komposisjonsmessig og etterbehandlinga er det virkelig klasse over. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Jau...begge varianter ble kule, men velger meg v1 jeg. Flotte farger! Vinkel, utsnitt og komp er du jo dritgod på da! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Herlige fargeklatter du viser oss her. Man blir jo bare glad av dette! Godt jobba! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg