HSP Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Vika, Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Næmen, skrikende gult i et skyggebilde. Du har ikke fått solstikk vel? Uansett fint komponert med hvit hjelm og svarte bukser på vei inn i bekmørtna. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 I kjent HSP-stil, denne gang i farger, noe som er poenget i dette bildet kan jeg tenke meg med det gule som symbol og "trekkplaster" for øynene. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kult! Det må være gøy å ha blikket for sånt som dette. Misunner deg den evnen. Tror du må ha høyt utviklet fantasi? 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Næmen, skrikende gult i et skyggebilde. Du har ikke fått solstikk vel? Uansett fint komponert med hvit hjelm og svarte bukser på vei inn i bekmørtna. Roar Takk. Hehe, det er vanskelig å få solstikk denne sommeren dessverre. Jeg ønsker å bli flinkere til å bruke farger, der har jeg nok mye å lære av deg. I kjent HSP-stil, denne gang i farger, noe som er poenget i dette bildet kan jeg tenke meg med det gule som symbol og "trekkplaster" for øynene. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar. Jo dette følte jeg at passet best i farger. Kult! Det må være gøy å ha blikket for sånt som dette. Misunner deg den evnen. Tror du må ha høyt utviklet fantasi? Takk Helene. "Høyt utviklet fantasi" var en pen måte å si "ikke vel bevart" Henning 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Næmen, skrikende gult i et skyggebilde. Du har ikke fått solstikk vel? Uansett fint komponert med hvit hjelm og svarte bukser på vei inn i bekmørtna. Roar Takk. Hehe, det er vanskelig å få solstikk denne sommeren dessverre. Jeg ønsker å bli flinkere til å bruke farger, der har jeg nok mye å lære av deg. I kjent HSP-stil, denne gang i farger, noe som er poenget i dette bildet kan jeg tenke meg med det gule som symbol og "trekkplaster" for øynene. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar. Jo dette følte jeg at passet best i farger. Kult! Det må være gøy å ha blikket for sånt som dette. Misunner deg den evnen. Tror du må ha høyt utviklet fantasi? Takk Helene. "Høyt utviklet fantasi" var en pen måte å si "ikke vel bevart" Henning En må velge sine ord med omhu vet du! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Tøff øyeblikksmagi! Gratulerer med et flott bilde! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Tøff øyeblikksmagi! Gratulerer med et flott bilde! Tusen takk Gro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg