Syklofanten Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Danske Bank kutter renten på Boliglån Ung til 2,50%, men det står ingenting om når de nye renten gjelder fra. I forfallsregisteret for juli er det lagt inn en betaling med samme beløp som før. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Er vel 2 måneders varslingsfrist om jeg ikke tar feil. Så går 2 måneder fra du får varsel til det trer i kraft. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Med mitt lån i Danske Bank begynte det på dagen. Sikkert forskjellig fra bank til bank, og lån til lån. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Med mitt lån i Danske Bank begynte det på dagen. Sikkert forskjellig fra bank til bank, og lån til lån. Var det et nytt lån? Har hatt boliglån i forskjellige banker i mange år og aldri fått rentekuttet fra samme dag som det ble meldt. Men jeg fikk det fra samme dag når jeg kjøpte ny bolig i høst, for da hadde de rentekutt samme dag som papirene ble undertegnet Lenke til kommentar
wampster Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Nei var ikke et nytt lån. Er et boliglån jeg har hatt i 3 år. Skal sies at jeg kun har igjen 70.000, så spiller egentlig ikke så stor rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå