jensakrr Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg har en usb mikrofon( Audio-Technica At2020USB+). Den kjøpte jeg nylig da jeg ville gå over til egne hodetelefoner og mikrofon fra all in one headset. Det jeg la merke til da var at jeg ikke lenger kunne høre meg selv snakke, det var rett og slett helt forferdelig. Det er en audiojack på mikrofonen, men jeg kan ikke koble til hodetelefonene mine der, for da får jeg jo ikke høre system lydene. Noen løsning? Takk for svar! Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Lengesiden jeg har brukt det, men kanskje Virtual Audio Cable kan hjelpe deg i rett rettning. http://downloads.tomsguide.com/Virtual-Audio-Cable,0301-31100.html Du kan sette opp egne repeaters, som repeater lyden fra en mikrofon. Lyden kan du sende til hvilken som helst utgang. Minimums forsinkelse tror jeg er 50ms, og lurer kanskje på om kvaliteten får litt problemer når bufferen blir for kort. Men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Du skal vel kunne sende ut lyd til mikrofonen. Høyreklikk på lyd ikonet nede i høyre hjørne, og gå avspillingsenheter (eller lignende). Ganske sikker på at det skal gå 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Snip Fungerte det jeg foreslo? Lenke til kommentar
jensakrr Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Snip Fungerte det jeg foreslo? Funka det Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Godt å høre Husk å merk tråden som løst Endret 22. juni 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå