Leo21 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Dehydrering, lavt blodsukker, overbelastning eller feil puste teknikk under trening kan gi hodepine. Om du føler du er ekstra sensetiv til lys når du opplevde hodepinen, kan det være treningen som er årsaken. Ja, jeg kjenner faktisk lys greia. Når jeg våkner om morgen, og går ut for å ta meg litt frisk luft i det lyse været, så får jeg faktisk litt vondt i hodet, når jeg ser opp.. Endret 22. juni 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kanskje du skal roe litt på treningen da Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Kanskje du skal roe litt på treningen da Har stoppet opp treningen fullt nå. Men hvordan kan treningen skydes hodepine? Hva skjer da? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Det blir en forandring i blodtilførselen til hjernen. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Det blir en forandring i blodtilførselen til hjernen. Aha. Mulig det er det som gjør at hodet får vondt når jeg rister det litt? Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Dehydrering, lavt blodsukker, overbelastning eller feil puste teknikk under trening kan gi hodepine. Om du føler du er ekstra sensetiv til lys når du opplevde hodepinen, kan det være treningen som er årsaken. Hva mener du med lys? Så hvis jeg er sensitiv til lys så er det trening? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 http://www.kk.no/trening/f%C3%A5r-du-hodepine-etter-trening-27907 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 http://www.kk.no/trening/f%C3%A5r-du-hodepine-etter-trening-27907 Takker. Men jeg tror fortsatt at hodepinen kan skyldes allergi iom at jeg har en endel tårer i øyne. Samt hodepine. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Da tar du en tur på apoteket, fortelle dem hva som plager deg og de finner frem til rett produkt Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Da tar du en tur på apoteket, fortelle dem hva som plager deg og de finner frem til rett produkt Ja, jeg har et par øyedråper til pollen tilgjengelig, men usikker på om keg kan prøve disse. Står jo at man må være sikker, og få beskjed fra legen om at man har pollen før man kunne bruke dråpene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå