Ragnar Skj Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Slemmestad og sementfabrikken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Interessant lesning, Ragnar. Er jo slik med gml industriområder, de blir gjerne brukt til boliger eller såkalte næringsparker. Bildene var gode, særlig V1 likte jeg veldig godt! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Flotte bilder dette Ragnar. Likte særlig V1 godt, har aldri sett stedet fra denne høyden før. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Intet vondt sagt om V2 og V3 heller, men det blir nå V1 som blir min favoritt - i mitt favorittformat panorama til og med. Står som en påla ville Paal Clasen vel ha sagt under turnsending hvis han ikke var opptatt med å fortelle en av sine mange folkevognvitser. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Interessant lesning, Ragnar. Er jo slik med gml industriområder, de blir gjerne brukt til boliger eller såkalte næringsparker. Bildene var gode, særlig V1 likte jeg veldig godt! Mvh Fredrik Fortsatt litt "rotete" nede i gamle Slemmestad sentrum, med det kommer seg etter hvert. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Flotte bilder dette Ragnar. Likte særlig V1 godt, har aldri sett stedet fra denne høyden før. Mvh. Rolf Fra Morbergtoppen og ned mot Rortunet (du er jo kjent her) så er det hugget skog med tanke på nye boliger/leiligheter. Dermed ble det plutselig fin utsikt herfra, enn så lenge. Må jo ta noen bilder når anledninger er der. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Intet vondt sagt om V2 og V3 heller, men det blir nå V1 som blir min favoritt - i mitt favorittformat panorama til og med. Står som en påla ville Paal Clasen vel ha sagt under turnsending hvis han ikke var opptatt med å fortelle en av sine mange folkevognvitser. Roar Takk for kommentaren Roar. Husker jo godt Paal Clasen og folkevognvitsene, og de andre legendariske uttrykk han kom med. (noen visstnok på kanten ifølge datidens mørkemenn) Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 V1 på meg også. Likte vegen som snodde seg innover i bildet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja her kjenner jeg meg hjemme. Kjører ofte veien forbi her.. det ble severdig i panoramaformat. Hadde sikkert vært tøfft i svart/hvitt også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 V1 på meg også. Likte vegen som snodde seg innover i bildet. Takk for kommentaren Helene ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Ja her kjenner jeg meg hjemme. Kjører ofte veien forbi her.. det ble severdig i panoramaformat. Hadde sikkert vært tøfft i svart/hvitt også! Hilsen Tove Takk for kommentaren Tove, skal konvertere og teste ut s/hv versjon. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg