Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Ekte menn utnytter ikke overberusa kvinnfolk. Ekte menn hjelper dem. Blir stadig oppgitt over hvor mange drittsekker som finnes i verden. "Ekte menn"-argumentasjon er patetisk Det er ikke et argument men ganske generell kunnskap. Eller er du en av dem som synes man ikke er skikkelig mannfolk før man har pult ei døddrukken jente? 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Ekte menn utnytter ikke overberusa kvinnfolk. Ekte menn hjelper dem. Blir stadig oppgitt over hvor mange drittsekker som finnes i verden. "Ekte menn"-argumentasjon er patetisk Det er ikke et argument men ganske generell kunnskap. Eller er du en av dem som synes man ikke er skikkelig mannfolk før man har pult ei døddrukken jente? Jeg syns ikke hva man gjør eller ikke gjør har noen sammenheng med hvor "mannfolk" man er. Endret 23. juni 2015 av Evelen! 3 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 (endret) Jeg snakker selvsagt om Stefan Molyneux, slik jeg har gjort hele tiden. Stefan Molyneux misogynist gir 8000 treff på google, Utmerket metode Aiven. Jeg forsøkte den selv og søkte på Aiven misogynist og fikk 1710 resultater. Så du er ikke helt på nivå med Molyneux, men du er på god vei... Forskning som fagfelt kan vel nå avvikles da antall resultater på et enkelt googlesøk visstnok forteller deg hva du trenger å vite om ethvert tema... Takk for at du opplyste oss om denne utmerkede metoden Aiven. Og når jeg først hadde lært denne utmerkede metoden fra Aiven så forsøkte jeg den på noen andre kjennte personer også. Blant annet skrev jeg inn richard dawkins christianity, og fikk over 5,5 millioner resultater. Så han er visst veldig kristen denne Richard Dawkins.... Endret 27. juni 2015 av flesvik Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Det ser ut som du har forvekslet indikasjon med bevis, flesvik. Slapp av, det er en enkel feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå