Slutta Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Hei! Jeg skal på Roskilde for første gang i år og lurer på om noen vet om det er helt umulig å få en grei camp plass om man ankommer på dag 3? Jeg er mest interessert i å se konsertene, ikke feste i et telt i flere dager før det.. Jeg skal selvfølgelig være med på festingen resten av festivalen! Og om det ellers er tips eller ting som anbefales, kom gjerne med det, alt mottas med takk ? Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Festivalområdet er litt delt i to (Øst/Vest) av jernbanelinjen og broen som går over. Vest blir veldig fort fult, og tradisjonen er at gjerdet på vest veltes noen timer før festivalområdet åpner, og at alle løper inn for å finne best mulig plass. Da blir B, C og E fylt opp med en gang, samt de områdene som senere vil befinne seg nærme konsertene (G/H/L). Men områdene Sør-Øst er det ikke noe problem å finne plass til telt etter noen dager. Festivalområdet er så stort av det vel tar en 20min (+) å gå fra den ene enden til den andre. Det er også flere som foretrekker de områdene, da det der er mulig å sove litt mer enn noen timer på morgenkvisten uten å risikere at noen plutselig raver over teltet ditt. http://roskil.de/rf15map (link til kartet under) Endret 21. juni 2015 av blured Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå