heddedhntr Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Søker lag, supreme/global Jeg søker etter et seriøst lag som har intensjoner om å nå langt. Med faste treningstider, egen cs server og muligens egen ts server. Tidligere har jeg vært med på en del smålag med venner og deltatt på noen få lan.Har ikke vært med på noen seriøse/ordentlige lag. Jeg er en consisten rifler/entry fragger, som liker å fly inn først.Jeg er god til å kommunisere med laget, og gir ikke noe annet enn relevant info når jeg dør.Jeg er iskald under clutch situasjoner.I tilleg har jeg et ganske godt aim, med tanke på at jeg helst vil entrye, så vil jeg tro at dette kan hjelpe i teamets favør. Akkurat nå i sommerferien, så kan jeg spille når som helst, men når jeg har skole så er jeg ledig fra 15.00-24.00 ish.Dette er noe jeg har lyst til, og vil jobbe ekstra hardt får å få ting til å funke.Edit: Add meg for mer info steamcommunity.com/id/ZanderMcsgo Hilsen Zander «ZanderM» Møysal Endret 21. juni 2015 av ZanderM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå