GroKoDilla Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 The graduated look... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Myke lyse farger, godt fotoarbeid så vidt jeg kan bedømme. Flott utsnitt og positur. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Og hun ser tydeligvis fremover....og lurer nok på hva fremtiden vil bringe...eller ser hun tilbake? Veldig fin etterbehandling og god komp. Likte utsnittet og minstedama har et fint følsomt uttrykk. Dette var godt jobba Gro:-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Ja, jeg likte også godt dette high key portrettet. Du er tett på og du får frem et utsnitt som fungerer veldig bra. mvh jan Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Dette må da kunne sies å være meget vellykket. Bra jobba ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Og hun ser tydeligvis fremover....og lurer nok på hva fremtiden vil bringe...eller ser hun tilbake? Veldig fin etterbehandling og god komp. Likte utsnittet og minstedama har et fint følsomt uttrykk. Dette var godt jobba Gro:-) Takk for fin tilbakemelding! Ser kanskje ikke helt for meg at hun faktisk skal i militære om noen få uker... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Ja, jeg likte også godt dette high key portrettet. Du er tett på og du får frem et utsnitt som fungerer veldig bra. mvh jan Takk for hyggelig tilbakemelding, Jan! Justerte opp litt ekstra med lys her, ja. Syntes det ble en spennende effekt ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Dette må da kunne sies å være meget vellykket. Bra jobba ! Mvh. Rolf Tusen takk, Rolf! Hyggelig å "treffe" iblant ;-) Likte resultatet godt selv også! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Og hun ser tydeligvis fremover....og lurer nok på hva fremtiden vil bringe...eller ser hun tilbake? Veldig fin etterbehandling og god komp. Likte utsnittet og minstedama har et fint følsomt uttrykk. Dette var godt jobba Gro:-) Takk for fin tilbakemelding! Ser kanskje ikke helt for meg at hun faktisk skal i militære om noen få uker... Satser på de bruker henne som fredsmegler, da er det håp for en fredeligere verden:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Og hun ser tydeligvis fremover....og lurer nok på hva fremtiden vil bringe...eller ser hun tilbake? Veldig fin etterbehandling og god komp. Likte utsnittet og minstedama har et fint følsomt uttrykk. Dette var godt jobba Gro:-) Takk for fin tilbakemelding! Ser kanskje ikke helt for meg at hun faktisk skal i militære om noen få uker... Satser på de bruker henne som fredsmegler, da er det håp for en fredeligere verden:-) Viderebringer tipset. Hun er veldig opptatt av at mennesker skal ha det godt ;-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Nydelig og sart Gro!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Minstemann - og jeg som synes det ser ut som en dame - skikkelig modell til og med. Sart og fint fremstilt med godt etterarbeid. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Minstemann - og jeg som synes det ser ut som en dame - skikkelig modell til og med. Sart og fint fremstilt med godt etterarbeid. Roar Takk for hyggelig kommentar! De blir fort voksne nå om dagen, vet du, Roar ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Nydelig og sart Gro!! Hilsen Tove Takk for det, Tove! DIne portrettkommentarer teller dobbelt ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Minstemann - og jeg som synes det ser ut som en dame - skikkelig modell til og med. Sart og fint fremstilt med godt etterarbeid. Roar Takk for hyggelig kommentar! De blir fort voksne nå om dagen, vet du, Roar ;-) Åja - nå skjønte jeg jo hva du mente ;-) hehe! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Dagens bilde: Nydelig portrett som formidler stemningen i situasjonen på et delikat vis. Både utsnittet og blikkretningen er litt utradisjonelt for et portrett, men fungerer utmerket i dette tilfellet. Meget bra etterbehandling som gir bildet et luftig og sart preg som kler uttrykket til modellen. Et flott minne for mor, men også et meget severdig portrett for alle oss andre. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hei, og gratulerer med dagens bilde ! Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Hei, og gratulerer med dagens bilde ! Ragnar Takker! :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Dagens bilde: Nydelig portrett som formidler stemningen i situasjonen på et delikat vis. Både utsnittet og blikkretningen er litt utradisjonelt for et portrett, men fungerer utmerket i dette tilfellet. Meget bra etterbehandling som gir bildet et luftig og sart preg som kler uttrykket til modellen. Et flott minne for mor, men også et meget severdig portrett for alle oss andre. Takker så mye! Hyggelig å "treffe" ;-) Var i utgangspunktet et litt vel lyst bilde, men det var jo det som ble så bra! I tillegg hadde jeg god ro til å få tatt bildet, da vi satt ved middagsbordet på avslutningsfesten ;-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Gratulerer med dagens bilde Gro!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg