H?rselsvern Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 På den siste IOS-oppdateringen ble det lansert en helseapp som blant annet inneholder en skritteller. Men er det noen som vet hvordan man aktiverer denne? Har en gammel IP5 som jeg bruker som ipod, men på skrittelleren står det bare "ingen data". På min IP6 derimot så fungerer den, men husker ikke hvordan jeg aktiverte den der, tror den bare begynte å fungere en dag. Om noen har en løsning på dette problemet blir jeg fornøyd Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Tror ikke femmern har mulighet for det, den mangler en prosessor for nettopp dette. Men kanskje det finnes noe på appstore som emulerer dette greit nok? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Som pl610 sier. Du må ha ip5S som er utstyrt med M7 coprosessor. Eller ip6 som har en M8 coprosessor for step counting /health i iOS8. http://www.forbes.com/sites/ewanspence/2013/12/16/should-you-buy-the-iphone-5s-or-the-iphone-5c/ Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 ahh. ok tusen takk for svar begge 2. Litt synd da den ofte brukes til trening Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Søk etter "step counter" i AppStore. Der skal det finnes noe som funker på alle iPhones. (Tror jeg ) Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 takk for tips - skal prøve å få gjort det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå