Gå til innhold

Vet du hva jeg hater?


Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

Folk som hater.

 

Det eneste jeg hater er folk som hater andre.

Jeg hater rasister.

 

Dermed kan det sies at jeg hater en del her på forumet, siden de hater USA.

Å hate noe er ikke bare en lek. Men mange her på forumet tror det er det, eller er veldig useriøse med å bruke ordet "hat".

 

Hat er sterkt.

Hat er utilgivelig, untatt når det er å hate de som hater.

 

Syns virkelig noen folk her på forumet burde tenke seg godt over hva de sier her mange ganger, og om de faktisk tenker på det de sier, og tenker på hvor saklig det de sier er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske enig i det der. Jeg tror ikke det er noen jeg kjenner som jeg kan si at jeg hater - men er det noe jeg virkelig hater så er det nynazister og rasister generelt. Folk som tror de er så jæ*** mye bedre enn andre, veit ikke om jeg hater dem eller synes synd på dem - de gjør meg i hvert fall forbanna.

Lenke til kommentar
Folk som hater.

 

Det eneste jeg hater er folk som hater andre.

Jeg hater rasister.

Trodde du og JoachimR stod så nært hverandre jeg? Var det ikke han som sa "de late negrene i afrika"?

JA men du og må skjønne gspr, at dette utsagnet ikke er rasistisk, slik som Seixon påstår! :lol:

Lenke til kommentar
og hat i Ferrus Cranuss kontekst betyr ikke hat, bare misslike osv blabahblærh, Negere, isfjell og rektangler here i come.

Jeg venter nå selv bare på en ordboks-definisjon.

 

Helst en engelsk ordbok, da den semantiske definisjonen av norske ord jo ikke er så viktig, all den tid det rent etymologisk sett kan postulerers at engelsk (eller heller "post anglo-saxisk") er et rikere språk, med mer raffinerte, velutviklete meningsnyanser for orda.

 

Nevnte jeg "Ad Hominem", forresten?

Lenke til kommentar
Folk som hater.

 

Det eneste jeg hater er folk som hater andre.

Jeg hater rasister.

Trodde du og JoachimR stod så nært hverandre jeg? Var det ikke han som sa "de late negrene i afrika"?

er det rasisme? vist han hadde brukt "de late folka i afrika" hadde det og vert rasisme? Blir det rasisme med en gang en nevner "neger" ? hva da med "negresse" er det og rasisme?

eller er det at han er rasist fordi han synst folk i afrika er late? Er da folk i afrika freda for kritikk? blir ikke det også forskjellsbehandling/rasisme?

Lenke til kommentar
Folk som hater.

 

Det eneste jeg hater er folk som hater andre.

Jeg hater rasister.

Trodde du og JoachimR stod så nært hverandre jeg? Var det ikke han som sa "de late negrene i afrika"?

er det rasisme? vist han hadde brukt "de late folka i afrika" hadde det og vert rasisme? Blir det rasisme med en gang en nevner "neger" ? hva da med "negresse" er det og rasisme?

eller er det at han er rasist fordi han synst folk i afrika er late? Er da folk i afrika freda for kritikk? blir ikke det også forskjellsbehandling/rasisme?

Har du lest tråden "Cuba?"?

Lenke til kommentar
Hva om JoachimR bygger sine meninger på mer en ett land slik som "asiaten" din gjør.

 

Dessuten sa han aldrig alle, han sa "de late folka" . "de" er jo fra 2 og oppover.

Øh nei... han sa og jeg siterer:

 

"Negrene i Afrika er late"

 

OG dette er ikke alle negrene i Afrika?

 

En neger (1 - en - neger)

Negeren (En bestemt neger vil jeg tro man siketer til her)

Negrene (alle sammen! I dette tilfellet, alle sammen i Afrika)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...