AndersT2 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Byttet kabinett på "serveren" min for å få den inn i rack, og litt mindre støyende. Alt funker fint, utenom at den ikke vil skru seg av. Trykker jeg på powerknappen så går den av. Kjører denne kun via eksternt skrivebord. Den har Windows 8, oppdatert med alle oppdatering. For å skru den av via ekstern skrivebord så har jeg laget en snarvei som gjør dette, da den normale avsluttningen ikke ligger oppe via eksternt skrivebord. Denne har fungert helt fint, men det gjør den ikke nå. Jeg får ikke logget meg inn igjen uten å restarte maskinen, så den driver i hvertfall med noe. Sjekket oppdateringer, og den sa det ikke var noen tilgjenglig. Noen som vet hva problemet kan være? EDIT: Det virker som den går i loop. Etter en stund så kan jeg logge meg inn på den igjen. Endret 21. juni 2015 av AndersT2 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Tror dette kan være problemet ditt. http://www.eightforums.com/tutorials/6320-fast-startup-turn-off-windows-8-a.html Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Har testet det også. Hjalp ingenting. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Kan det være noe så dumt som powerknappen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Kan det være noe så dumt som powerknappen? Er ikke så dumt svar det. Prøv å kople den ifra. Er det en avansert moment bryter med tilhørende krets kan det være at å snu polariteten hjelper. Jeg fant noe på Internett jeg selv har skrevet om soft-off for noen år siden (2004). https://forum-en.msi.com/index.php?topic=68944.10; Les siste innlegget der. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2015 Kan teste, men selve bryteren så ut som en standard potensialfri uten noe kretser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå