Gå til innhold

Tilbakemelding på blogg

Anbefalte innlegg

Holder på å utvikle bloggen min. Det har tatt litt tid å komme i gang, men nå tror jeg at jeg er på vei til noe bra. Er det noen her som har lyst/mulighet til å kikke litt over den og komme med innspill? Er den stygg? Kjedelig? Tips til tema?

Dette er ikke reklame, selv om jeg setter pris på nye øyne. Ei er det et forsøk på å få flere lesere. Antall lesere som går inn herfra, vil ikke være mange nok til å gjøre en vesentlig forskjell.

Bloggen finner du her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svart bakgrunn er trist. Akkurat nå hater jeg bloggen din fordi muspekeren kom over en video uten at jeg trykket med det resultat at høytalerene holdt på å ryke. Jeg har nok satt på full styrke for å se en video som hadde for lav lyd og glemt å justere i ettertid. 

Videoer som enten begynner å gå av seg selv, eller som går dersom en sveiper over dem med musepekeren, er utilgivelig. Innholdet i bloggen var derimot ganske interessant. Greit med reklame og greit med videoer dersom de må klikkes på for å starte, men dette blir nok en blogg jeg ikke kommer tilbake til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Svart bakgrunn er trist. Akkurat nå hater jeg bloggen din fordi muspekeren kom over en video uten at jeg trykket med det resultat at høytalerene holdt på å ryke. Jeg har nok satt på full styrke for å se en video som hadde for lav lyd og glemt å justere i ettertid. 

Videoer som enten begynner å gå av seg selv, eller som går dersom en sveiper over dem med musepekeren, er utilgivelig. Innholdet i bloggen var derimot ganske interessant. Greit med reklame og greit med videoer dersom de må klikkes på for å starte, men dette blir nok en blogg jeg ikke kommer tilbake til. 

Jeg vet. Alle bloggene på blogg.no har dem. Du kan ikke ta dem bort, da blir bloggen stengt. Har den der på grunn av eksponeringsmulighetene og at de tilbyr tjenester jeg ikke kunne fått uten. Dessuten liker jeg å kommunisere med de andre bloggerne. Ikke alt er like interessant, men det er veldig mange forskjellige personligheter. Leser mange andre blogger der og kjenner på irritasjonen, så jeg vet hvor du kommer fra. Derimot kan de blokkeres med AdBlock.

Tror jeg kommer til å ha den der en stund til, men flytting er noe jeg stadig vurderer. Kunne du tilgitt meg dersom jeg flyttet den?

Ønsker å holde den mørk og designet er veldig nedprioritert. Prøver å gjøre det beste med det jeg har. Derfor har det blitt såpass enkelt.

Du trenger ikke svare på alt, om du ikke gidder. Men jeg setter veldig pris på hjelpen. Spesielt fordi kritikken var såpass konstruktiv.

Endret av amonynius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...