Rioter Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Iran er et land som står høyt på lista over steder å besøke. Har kamerater som har vært på snowboardferie der og de hadde bare positive ting å si om folket, selv om det var regler som ikke var helt innafor. Men dersom man klarer å se igjennom vestlig mainstream media som stadig rakker ned på Iran er det mye flott for de som int. i mer enn bare å drikke seg full på en dårlig pub som man like gjerne kunne gjort her hjemme. 19 Reasons Why You Should Never Visit Iran (ironisk selvsagt) No doubt you’ve heard a lot about Iran in the media. And it’s true, Iran is a truly evil and terrifying place. Here we present 19 reasons you should never, ever, visit this godforsaken land. http://pulptastic.com/17-reasons-never-visit-iran/ Iran hadde ingen planer om å bli en islamsk nasjon. De ble erobret av Arabere og araberne tvangsinnførte Islam. Kongen av Iran mistet sin makt til muslimene. The 20th century Pahlavi ruler Reza Shah banned the chador and all hijab in 1936, as incompatible with his modernizing ambitions. Niqabs and burqas are highly uncommon in Iran, limited mostly in small immigrant communities such as Arab and Afghan communities in south and east, respectively. https://en.wikipedia.org/wiki/Hijab_by_country#Iran Les mer om den iranske revolusjonen. Hadde den persiske kongefamilien vunnet krigen så ville det ikke eksistert et Islamsk Sharia land i Iran. Araberne er veldig flinke til å erobre og ødelegge andre kulturer. https://en.wikipedia.org/wiki/Iranian_Revolution Den Iranske revolusjonen startet fordi det ble forbudt å gå med muslimske klær. Dette bekymrer meg veldig mye. Fordi i Frankrike er det forbudt med Hijab på skolen. Det er bare snakk om tid før det oppstår en islamsk revolusjon i Frankrike. Noen kommuner i Norge driver også med å forby hijab og niqab på skolen. Dette kan umulig være positivt for det kommer til å oppstå et islamsk revolusjon i framtiden. Må lære av Iran og man må ikke forby Hijab ellers oppstår islamsk revolusjon. Niqab og Hijab må være tillatt i Norge. Mange kommuner forbyr Niqab. Viktig å lære av iransk historie. https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/-2---Forbud-mot-hijab-i-skolen/id598642/ Endret 21. juni 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Den persiske kongefamilien brukte landet som sin private lommebok, og det med hjelp av usa, som så det opportunt å ha en nyttig idiot som også kunne være en troverdig nok diktator med vestlig godkjennelse der. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Den persiske kongefamilien brukte landet som sin private lommebok, og det med hjelp av usa, som så det opportunt å ha en nyttig idiot som også kunne være en troverdig nok diktator med vestlig godkjennelse der. Kongen prøvde å modernisere landet ved å gi dem konstituell demokrati og ytringsfrihet. Dette likte muslimene veldig dårlig. Kongen forbød Hijab og Niqab. Dette likte muslimene veldig dårlig. Kongen ville ha menneskelagde lover for muslimene. Dette likte muslimene veldig dårlig. Se på Frankrike! Det er forbudt med Niqab og Hijab på offentlige skoler. Dette liker muslimene veldig dårlig. Om 10 - 20 år vil det garantert oppstå et islamsk revolusjon i Frankrike. http://www.bbc.com/news/world-europe-28106900 Frankrike har funnet at Islam frakter Frankrike tilbake til middelalderen. Endret 22. juni 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Du sprer bare ensidig propaganda, og det nytter ikke på folk som evner å tenke selv Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Du sprer bare ensidig propaganda, og det nytter ikke på folk som evner å tenke selv Propaganda på hvilken måte? Ved å gjenfortelle Iransk historie. Ved å si at det som skjer med Iran kan skje med Frankrike og Europa fordi man lærer av historien. På hvilken måte er dette propaganda? Frankrike forbyr nå alt bruk av Hijab og Niqab på offentlige skoler. Det samme skjedde i Iran under den persiske Shah. På hvilken måte er dette propaganda? Jeg bare sier at det som foregår i Frankrike kan føre til at Frankrike møter samme skjebne som det persiske riket. Nemlig en islamsk revolusjon! Endret 22. juni 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Du sprer bare ensidig propaganda, og det nytter ikke på folk som evner å tenke selv Propaganda på hvilken måte? Ved å gjenfortelle Iransk historie. Ved å si at det som skjer med Iran kan skje med Frankrike og Europa fordi man lærer av historien. På hvilken måte er dette propaganda? Du forsøker å legge skyld på en part, og ser helt bort fra alle bidragsytere til konflikten. I tillegg forsøker du å skremme med å leke spåmann, og det blir bare for tøvete Hvis du vil gjenfortelle historien, så anbefaler jeg å ta med detaljene du ikke liker, slik at bildet blir balansert, og så kan du få gode muligheter for å bli tatt seriøst Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Du sprer bare ensidig propaganda, og det nytter ikke på folk som evner å tenke selv Propaganda på hvilken måte? Ved å gjenfortelle Iransk historie. Ved å si at det som skjer med Iran kan skje med Frankrike og Europa fordi man lærer av historien. På hvilken måte er dette propaganda? Du forsøker å legge skyld på en part, og ser helt bort fra alle bidragsytere til konflikten. I tillegg forsøker du å skremme med å leke spåmann, og det blir bare for tøvete Hvis du vil gjenfortelle historien, så anbefaler jeg å ta med detaljene du ikke liker, slik at bildet blir balansert, og så kan du få gode muligheter for å bli tatt seriøst Oki da muslim man. Kan ikke snakke imot muslimer. Muslimer har alltid 100% rett hver eneste gang. Ved å forby Hijab og Niqab vil islamske ledere får mer makt over befolkningen, men hva vet jeg vel. Er jo ikke muslim så derfor har jeg alltid feil. Endret 22. juni 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Rioter: Mohammad Mosaddegh er et sted å starte. Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Du sprer bare ensidig propaganda, og det nytter ikke på folk som evner å tenke selv Propaganda på hvilken måte? Ved å gjenfortelle Iransk historie. Ved å si at det som skjer med Iran kan skje med Frankrike og Europa fordi man lærer av historien. På hvilken måte er dette propaganda? Du forsøker å legge skyld på en part, og ser helt bort fra alle bidragsytere til konflikten. I tillegg forsøker du å skremme med å leke spåmann, og det blir bare for tøvete Hvis du vil gjenfortelle historien, så anbefaler jeg å ta med detaljene du ikke liker, slik at bildet blir balansert, og så kan du få gode muligheter for å bli tatt seriøst Oki da muslim man. Kan ikke snakke imot muslimer. Muslimer har alltid 100% rett hver eneste gang. Ved å forby Hijab og Niqab vil islamske ledere får mer makt over befolkningen, men hva vet jeg vel. Er jo ikke muslim så derfor har jeg alltid feil. Hold deg for god for slik oksedritt, det tar seg SVÆRT dårlig ut.... Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Kos dere med den Franske islamske republikk i framtiden. Endret 22. juni 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kos dere med den Franske islamske republikk i framtiden. Bare for opplysningens skyld; var det 19 arabere med avbitertenger som raste 3 bygninger 11.september 2001? Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kos dere med den Franske islamske republikk i framtiden. Bare for opplysningens skyld; var det 19 arabere med avbitertenger som raste 3 bygninger 11.september 2001? Dere muslimer er redd opplyste mennesker. Ban ban Hijab Viva La France. Anklage meg for å spre propaganda. Sjekk igjen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Du sprer bare ensidig propaganda, og det nytter ikke på folk som evner å tenke selv Propaganda på hvilken måte? Ved å gjenfortelle Iransk historie. Ved å si at det som skjer med Iran kan skje med Frankrike og Europa fordi man lærer av historien. På hvilken måte er dette propaganda? Du forsøker å legge skyld på en part, og ser helt bort fra alle bidragsytere til konflikten. I tillegg forsøker du å skremme med å leke spåmann, og det blir bare for tøvete Hvis du vil gjenfortelle historien, så anbefaler jeg å ta med detaljene du ikke liker, slik at bildet blir balansert, og så kan du få gode muligheter for å bli tatt seriøst Oki da muslim man. Det blir for barnslig det du holder på med, Har du ikke noe som er mer gjennomtenkt, og som kommer fra ditt eget hode og hjerte, eller foretrekker du å være papegøye for diverse propagandakanaler? Du er vel ett menneske, håper jeg .. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Iran hadde ingen planer om å bli en islamsk nasjon. De ble erobret av Arabere og araberne tvangsinnførte Islam. Kongen av Iran mistet sin makt til muslimene. The 20th century Pahlavi ruler Reza Shah banned the chador and all hijab in 1936, as incompatible with his modernizing ambitions. Niqabs and burqas are highly uncommon in Iran, limited mostly in small immigrant communities such as Arab and Afghan communities in south and east, respectively. Les mer om den iranske revolusjonen. Hadde den persiske kongefamilien vunnet krigen så ville det ikke eksistert et Islamsk Sharia land i Iran. Araberne er veldig flinke til å erobre og ødelegge andre kulturer. Her sauser du sammen ting som hendte med tusen års mellomrom... Iran har vært shiamuslimsk og styrt av en persisk shah siden 1500-tallet. (Forsøk på demokratisering ble sabotert av vestlige land på 1950-tallet, men den trenger vi ikke ta opp her og nå.) Det var ikke arabere som sto bak "revolusjonen" i 1979. Araberne har ikke hatt noe de skulle ha sagt i Iran på tusen år. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Iran hadde ingen planer om å bli en islamsk nasjon. De ble erobret av Arabere og araberne tvangsinnførte Islam. Kongen av Iran mistet sin makt til muslimene. The 20th century Pahlavi ruler Reza Shah banned the chador and all hijab in 1936, as incompatible with his modernizing ambitions. Niqabs and burqas are highly uncommon in Iran, limited mostly in small immigrant communities such as Arab and Afghan communities in south and east, respectively. Les mer om den iranske revolusjonen. Hadde den persiske kongefamilien vunnet krigen så ville det ikke eksistert et Islamsk Sharia land i Iran. Araberne er veldig flinke til å erobre og ødelegge andre kulturer. Her sauser du sammen ting som hendte med tusen års mellomrom... Iran har vært shiamuslimsk og styrt av en persisk shah siden 1500-tallet. (Forsøk på demokratisering ble sabotert av vestlige land på 1950-tallet, men den trenger vi ikke ta opp her og nå.) Det var ikke arabere som sto bak "revolusjonen" i 1979. Araberne har ikke hatt noe de skulle ha sagt i Iran på tusen år. Islam er jo arabisk kultur. Arabisk kultur finnes jo også i Norge. Mange etniske nordmenn har forlatt norsk kultur og konvertert til Islam for å følge arabisk kultur. Araberne erobrer andre kulturer ved å spre Islam. Enkel og effektiv strategi og taktikk for å erobre verden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja, du er velsignet med ett veldig enkelt hode Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg spør igjen, hvor står det at det bare er etnisk norske jenter som sliter? Å bruke hijab er selvsagt ingen garanti mot psykiske problemer, det har jeg ikke påstått. Alle er jo eksponert for samfunnet rundt seg. Men det er påfallende hvor mye krefter enkelte miljøer bruker på å demonisere hijab, mens det mange jenter (og gutter) sliter med i dagens samfunn åpenbart må ha andre årsakssammenhenger. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=QWzoegRG2jU Ja, du er velsignet med ett veldig enkelt hode Er det noe man har lært i verden. Så er det å ikke forby Hijab og Niqab i Frankrike. Frankrike lærer ikke av Iran revolusjonen og det blir franskmenn sitt undergang. Frankrike, Belgia og mange flere Europeiske land driver med å forby Hijab og Niqab. Integrering handler om å beholde sin egen kultur, mens man lærer om den andre kulturen. Abdullah Hussain er en godt integrert innvandrer. Han har lært seg norsk kultur og har også beholdt sin egen kultur. Dette er tegn på bra integrering. Integrering er ikke det samme som assimilering. Etter min mening så er Norge veldig suksesfulle i integrering. http://www.vgtv.no/#!/video/100131/ubaydullah-hussain-om-norske-kvinner-de-undertrykker-seg-selv Vietnameserne i Norge er godt integrerte, men de beholder også sin egen kultur på samme måte som Abdullah Hussain. Jeg har forresten stor respekt til den persiske/iranske kulturen, men etter at Araberne overtok. Har jeg mistet all respekt til Iran. Dette er hva perserne/iran burde ha på seg. Ikke sånn Arabisk Niqab og Hijab. Endret 26. juni 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 For min del kan folk gå rundt med brødposer på hodet, skjønner enda ikke hvorfor det er min sak å stikke nesen bort i sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå