Fotoskrulla Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 "Nye" Angvik handelsted Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Komposisjonsmessig liker jeg V3e best med fine linjer innover i bildet. Ellers enkel og grei orientering om handelsstedet, noe som passer bra for oss uinnvidde. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Superdubert, Helene. V3 falt mest i smak hos meg også. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Helt klart V3 for meg også. Synes den komposisjonsmessig ble best, med flott dybde og god plassering av det meste innenfor bilderammene. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Helt klart V3 for meg også. Synes den komposisjonsmessig ble best, med flott dybde og god plassering av det meste innenfor bilderammene. Mvh. Rolf Superdubert, Helene. V3 falt mest i smak hos meg også. Mvh Fredrik Komposisjonsmessig liker jeg V3e best med fine linjer innover i bildet. Ellers enkel og grei orientering om handelsstedet, noe som passer bra for oss uinnvidde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for så hyggelige kommentarer! Jeg får vel ta å reise et annet sted nå, Bergen kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg