Roar Kneppen Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Manda' Morra blues i grønt og svart Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Godt du bryter regler du også Artig poserende stikkertmann i gode fargekontraster. mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Det var den helga....... Artig sak og intressant at du bryter regler. Fin skarphet og farger. Lurer på om skyggen som kommer ut fra høyre bildekant er et rebelsk påfunn eller hva...? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Det var den helga....... Artig sak og intressant at du bryter regler. Fin skarphet og farger. Lurer på om skyggen som kommer ut fra høyre bildekant er et rebelsk påfunn eller hva...? Antagelig bare skyggen fra en annen stikkende med hangover. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Trodde først du hadde klippet den ut i Photoshop..men nå ser jeg at den er naturlig liggende på asfalten. Det er nesten som et løvetannbarn som kan vokse over alt men denne har tagger i tillegg.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Trodde først du hadde klippet den ut i Photoshop..men nå ser jeg at den er naturlig liggende på asfalten. Det er nesten som et løvetannbarn som kan vokse over alt men denne har tagger i tillegg.. Hilsen Tove Det er faktisk IKKE asfalt, men derimot lava-aske fra vulkan som kaktusen ligger på. Roar Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Som vanlig gjenkjennelig på lang avstand - du har et eget øye for slike bilder - håper jeg blir smittet av din evne til å se motiv og formidle dem slik du gjør en dag. Mvh Pål Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Har omsider kommet meg hjem fra Røros, godt og vel 43 mil og mye av dagen går. Her ser det nesten ut til at selv en kaktus har problemer. Symbolikken med Stein Ove Bergs Manda` Morra blues er ikke så dum da. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Oi oi oi.....dette ser ikke bra ut, men artig er det lell Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Snakk om mannen som har piggene ut - flott observert i vulkansk sand på Lanzarote. Foto er å se - og det er du en mester til. Du finner motiv mange av oss andre overser. Skyggen som faller inn fra høyre hjørne, er det nabokaktusen ? Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Snakk om mannen som har piggene ut - flott observert i vulkansk sand på Lanzarote. Foto er å se - og det er du en mester til. Du finner motiv mange av oss andre overser. Skyggen som faller inn fra høyre hjørne, er det nabokaktusen ? Mvh N.Chr. Ja, det er nok det. Virkelig verdt et besøk den plassen. Men egentlig bør man ha mer tid en det man får med en busstur - spesielt hvis man vil ta bilder for folk flyr jo i veien hele tiden. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg