flamethower1234 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Hei! Jeg skal snart feire 15 års dagen min, men jeg er litt usikker på hva jeg ønsker meg. Spill har jeg nylig kjøpt på Steam sale og har nok av det. Penger til bil lappen og moped har jeg også, så her kan dere fritt komme med innspill (hva som helst for min alder) til hva jeg burde ønske meg. På forhånd takk! Endret 21. juni 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Ønsk deg opplevelser, ikke ting. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Men om du likevel ønsker deg ting, så burde vi kanskje vite litt mer om interessene dine. Jeg ønsket meg bøker da jeg var 15, men det er det jo ikke sikkert at du ønsker deg. Uansett; bøker, filmer, brettspill, turer til fremmede steder, sprit - om du drikker det, sportsutstyr, brettspill, klær, accessories … Lenke til kommentar
m20k Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 sprit - om du drikker det Jeg ville ikke kjøpt sprit til en 15-åring. Hva med gavekort til et treningssenter? Om du ikke allerede trener. Ellers kan du ønske deg penger og bruke det på noe som du selv vil kjøpe. Ellers kommer jeg på veldig lite. Skjønner at det er vanskelig å ønske seg noe. Jeg har selv bursdag neste søndag (28.06), og jeg har ikke ønsket meg en eneste ting. Men så blir jeg 22 da, så gaver er ikke akkurat så veldig viktig. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Vel, det virker som du er stuck i et luksusproblem da. Det var synd. 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 sprit - om du drikker det Jeg ville ikke kjøpt sprit til en 15-åring. Hva med gavekort til et treningssenter? Om du ikke allerede trener. Ellers kan du ønske deg penger og bruke det på noe som du selv vil kjøpe. Ellers kommer jeg på veldig lite. Skjønner at det er vanskelig å ønske seg noe. Jeg har selv bursdag neste søndag (28.06), og jeg har ikke ønsket meg en eneste ting. Men så blir jeg 22 da, så gaver er ikke akkurat så veldig viktig. Jeg ville ikke det i disse dager jeg heller, men nå vet jeg da også bedre, men det er da bedre at han får sprit fra sine nærmeste enn at han skal ut for å kjøpe hjemmebrent e.l. Da vet i det minste de foresatte at det han får i seg er polsprit, og ikke noe lugubert som lukter fusel og sats til langt uti neste fylke. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Haha, nei jeg drikker ikke. Treningskort til et treningsenter som heter Fresh kommer jeg til å få. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et bensindrevet fly og samtidig noe fra Ebay som er under tollgrensen så slipper jeg å betale mer. Noe awesome fra Ebay som dere anbefaler jeg? Endret 22. juni 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kva med å ikkje ynskje deg noko som helst? 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) ^^ Er nok sånn det kommer til å ende Endret 22. juni 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hva med å ønske seg en oppstart konto til en langtur når du fyller 18? En konto det kan settes inn en slant nå og da. Det er få ting som gir en like mye som en backpaker tur eller jorden rundt reise, og det virker som du har det meste av saker som du trenger akkurat nå, er lite vits å ønske seg bare for å sette det inn i et skap Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Jupp, jeg har det meste Nå som 10.begynner for meg må jeg stå på hele veien for å komme inn på en bra VGS skole osv noe som lagt i fra blir et problem. En reise rundt jorda rundt hadde vært konge egentlig Endret 22. juni 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 (endret) Kan anbefales på det sterkeste. Kanskje få med deg en kompis eller to , legg reisen fremover noen år og ha nok penger til turen. Har kjente som reiste med sykkel fra Norge til Italia ( Mulig turen med sykkel var kun til Danmark og så tog derifra til Italia) , så Tog til kina , båt til amerika og buss over mesteparten av amerika og mexico. Reisen tok omtrent 2 år da de også jobbet på flere plasser underveis og en del penger gikk med (men ikke så alt for mye faktisk ). Tror de hadde omtrent 50.000 hver når de dro og siden de også jobbet så hadde de alltid en reserve på en god del tusen. Endret 22. juni 2015 av Malvado Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 Høres spennende og genialt ut^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå