Sliver Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har google.com som startside. Men nå har siden plutselig begynt å redirecte meg til google.at. Er helt umulig for meg å komme inn på google.com. Blir sent videre til den østeriske google siden momentant. Til og med når jeg skriver www.goggle.com i adressefeltet. Dette gjelder for begge PCne mine. De deler internett via en smc router som er koblet til chello modem. Går ikke gjennom noe proxy. Har fjernet alle temp internet files/cookies. Noen som har vært borti dette? Har noen tips? Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ta en titt på dette her: Link høres ut som on noe script har endret hostfilen din ... eller lagt noe igjen i registry. Åpne et dos-vindu og prøv å pinge www.google.com Ellers kan du prøve å bli kvit dette med: CW Shredder Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ta en titt på de to første spørsmålene i Google's FAQ. Lenke til kommentar
larsidar Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har google.com som startside. Men nå har siden plutselig begynt å redirecte meg til google.at. Er helt umulig for meg å komme inn på google.com. Blir sent videre til den østeriske google siden momentant. Til og med når jeg skriver www.goggle.com i adressefeltet. Dette gjelder for begge PCne mine. De deler internett via en smc router som er koblet til chello modem. Går ikke gjennom noe proxy. Har fjernet alle temp internet files/cookies. Noen som har vært borti dette? Har noen tips? Dette er et kjent problem for Chello. Det har med at din IP-adresse ligger i en IP-range (heter det sånn?) som tidligere var innenfor et .at domene. Derfor tror Googles'serveren at du er fra Østerrike. ^Å fixe det er veldig enkelt, skriv følgende adresse: ww.google.com (altså dropp den ene w'en). Funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå