Gå til innhold

Eftang i kveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det hadde blitt bedre om du hadde lyst opp ørlite så mer detaljer av de nærmeste elementene kom frem?

Jeg scrollet opp og dekket skylaget som dekker hele bildets bredde, men lot det lenger ned til høyre få være med - bare for å se virkningen.

Hvilket utkast - ditt eller mitt som er best vet jeg ikke.

Kanskje kan du ha begge?

Roar

Lenke til kommentar

Vet ikke om det hadde blitt bedre om du hadde lyst opp ørlite så mer detaljer av de nærmeste elementene kom frem?

Jeg scrollet opp og dekket skylaget som dekker hele bildets bredde, men lot det lenger ned til høyre få være med - bare for å se virkningen.

Hvilket utkast - ditt eller mitt som er best vet jeg ikke.

Kanskje kan du ha begge?

Roar

Roar tror du er den eneste her inne som gir en ærlig kritikk og det deilig å høre! Det er det som har gjort at jeg er kommet noe få steg videre med dette her. Ja har nok lett for å "lage" for mørke bilder av solnedganger. Utsnitt er jo mer en smakssak men man kan jo bli blind selv også, så her er også verdifullt og høre hva andre mener.

Lenke til kommentar

Maleriske farger som du formidler godt. Ellers ikke vanskelig å være enig med Roar i at ørlite lysning i mørke partier som jeg for meg vil føre til omriss/gjenkjenning av en del elementer.

Vennlig hilsen Ragnar

Takker for en hyggelig komentar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...