Ragnar Skj Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Sen kveld ved Rismoen, Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Steminingsfullt dette Ragnar. Likte spesielt godt hvordan damen fyller en naturlig "lomme" i bildet og den lille detaljen av den lyse greina som nesten ser ut som en sildrende liten bekk. Får blikket til vandre litt ekstra rundt. mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Herlig lys i bildet. Men er det godt nok som leselys? Kompen sitter som et skudd. Selv om jeg mistenker fotografen for å ha kommandert modellen til å stå sånn noenlunde i nærheten av det gyldne snitt så virker bildet likevel ikke oppstilt slik folk ofte gjør der med "Jeg var der" bilder. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Steminingsfullt dette Ragnar. Likte spesielt godt hvordan damen fyller en naturlig "lomme" i bildet og den lille detaljen av den lyse greina som nesten ser ut som en sildrende liten bekk. Får blikket til vandre litt ekstra rundt. mvh Jan Hei Jan, og takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Herlig lys i bildet. Men er det godt nok som leselys? Kompen sitter som et skudd. Selv om jeg mistenker fotografen for å ha kommandert modellen til å stå sånn noenlunde i nærheten av det gyldne snitt så virker bildet likevel ikke oppstilt slik folk ofte gjør der med "Jeg var der" bilder. Roar Ikke nok lys for boklesing, men for mobil tlf går det bra. Ikke lett å kommandere, men denne gangen gikk det bra. Takk for kommentar Roar. Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Flott og stemningsfullt bilde. Ikke mye å utsette her. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Flott og stemningsfullt bilde. Ikke mye å utsette her. Mvh Fredrik Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg