Gå til innhold

Noen som vil lage logo til meg?

Anbefalte innlegg

ja, jeg har nok kommet til en konklusjon:  Dere er alle veldig flinke og jeg tror at dere kan tjene gode penger viss dere starter et felles firma og registerer det i brønnesund.

En kompis av meg som er langt mindre begavet enn dere,  hadde en inntekt på over 100 000 i fjor.

GÆRNT :| :wow:

Why Not?

Må innrømme at det er en gøy tanke! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså 100 000 kroner er ikke mye hvis vi tenker det som ett års inntekt,

men det er DRIIIIT BRAA om man kjører som eget bedrift, og hvis man misslykker så har du fortsatt den jobben du har vedsiden av. Noe trygt å falle tilbake til. Men hvem har sagt at vi skal Falle? :grin:

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
tjcombo: 100 000kr er _BRA_ når du er 16 år !

Spesielt med tanke på at alt fåregår heime og på fritida di, og på morro :D

helt sant.

Jeg husker det var en fyr som tilbydde bedriften vår en webside,

han skulle ha 18 500 spenn for sida (ingen server side programmering).

å oppdatere sida ville koste oss 500 kroner for pr bilde

dette er bedrift sida hans:

http://www.ndwd.com/

Selv følgelig fikk han finger'n av sjefen :D

Mange her KAN DET BEDRE!

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar
ja, jeg har nok kommet til en konklusjon:  Dere er alle veldig flinke og jeg tror at dere kan tjene gode penger viss dere starter et felles firma og registerer det i brønnesund.

En kompis av meg som er langt mindre begavet enn dere,  hadde en inntekt på over 100 000 i fjor.

GÆRNT :| :wow:

Why Not?

Må innrømme at det er en gøy tanke! :)

Yeah, hadde ikke gjort meg noe :D

Lenke til kommentar
og det tar han fleirfoldige tusen for !? uh... til og med eg skulle ha snekra noke som er tusen ganger så fint, tusen ganger så brukervennlig og tar tusen ganger så lite tid å lage, til en tusendel av prisen... :woot::D

:yes: Det er for galt at det går an å holde på slik, men en del bedrifter som ber om slike tjenester har veldig lite peiling selv, og gir oppdragstaker frie tøyler. Og så blir de fornøyde nesten uansett, bare de kan briefe med at de har en webside.

At det i utgangspunktet går at å ta 20.000 kr for en side som er mekket i løpet av 3-4 timer, er galskap. Men allikevel en del som gjør det.

Lenke til kommentar
hadde vert morro ja, men eg ser ikkje på meg sjøl som skilled nok endå til å starte designfirma... trur eg iallefall :p

Vi kunne vært independent og tatt masse jobber. Samlet har vi jo superskillz! Hadde vært drittfett, men det blir med drømmen. *grin*

Samla ja... skal vi lissom starte desgin"firma" i lag elns?! :shrug::mrgreen:

Lenke til kommentar
hadde vert morro ja, men eg ser ikkje på meg sjøl som skilled nok endå til å starte designfirma... trur eg iallefall :p

Vi kunne vært independent og tatt masse jobber. Samlet har vi jo superskillz! Hadde vært drittfett, men det blir med drømmen. *grin*

Samla ja... skal vi lissom starte desgin"firma" i lag elns?! :shrug::mrgreen:

Dere er alle veldig flinke og jeg tror at dere kan tjene gode penger viss dere starter et felles firma og registerer det i brønnesund.

Det var forsåvidt denne setningen som startet det. Jeg mener det jo ikke seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...