mikk- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ja, jeg har nok kommet til en konklusjon: Dere er alle veldig flinke og jeg tror at dere kan tjene gode penger viss dere starter et felles firma og registerer det i brønnesund.En kompis av meg som er langt mindre begavet enn dere, hadde en inntekt på over 100 000 i fjor. GÆRNT :| Why Not? Må innrømme at det er en gøy tanke! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 whoah! 100 000!? /me har lyst på masse penger .. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Altså 100 000 kroner er ikke mye hvis vi tenker det som ett års inntekt, men det er DRIIIIT BRAA om man kjører som eget bedrift, og hvis man misslykker så har du fortsatt den jobben du har vedsiden av. Noe trygt å falle tilbake til. Men hvem har sagt at vi skal Falle? Endret 12. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tjcombo: 100 000kr er _BRA_ når du er 16 år ! Spesielt med tanke på at alt fåregår heime og på fritida di, og på morro Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) tjcombo: 100 000kr er _BRA_ når du er 16 år !Spesielt med tanke på at alt fåregår heime og på fritida di, og på morro helt sant. Jeg husker det var en fyr som tilbydde bedriften vår en webside, han skulle ha 18 500 spenn for sida (ingen server side programmering). å oppdatere sida ville koste oss 500 kroner for pr bilde dette er bedrift sida hans: http://www.ndwd.com/ Selv følgelig fikk han finger'n av sjefen Mange her KAN DET BEDRE! Endret 12. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tjcombo: hum.. den sida der var jo direkte heslig jo.. åssn kan han forvente å få oppdrag med ei sånn heimeside?! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tjcombo: hum.. den sida der var jo direkte heslig jo.. åssn kan han forvente å få oppdrag med ei sånn heimeside?! ikke spør meg han lever av det han har blant annet laget en nydelig side som : http://www.pannekakehuset.no Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 og det tar han fleirfoldige tusen for !? uh... til og med eg skulle ha snekra noke som er tusen ganger så fint, tusen ganger så brukervennlig og tar tusen ganger så lite tid å lage, til en tusendel av prisen... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 og det tar han fleirfoldige tusen for !? uh... til og med eg skulle ha snekra noke som er tusen ganger så fint, tusen ganger så brukervennlig og tar tusen ganger så lite tid å lage, til en tusendel av prisen... Nydelig sagt! LOL! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ja, jeg har nok kommet til en konklusjon: Dere er alle veldig flinke og jeg tror at dere kan tjene gode penger viss dere starter et felles firma og registerer det i brønnesund.En kompis av meg som er langt mindre begavet enn dere, hadde en inntekt på over 100 000 i fjor. GÆRNT :| Why Not? Må innrømme at det er en gøy tanke! Yeah, hadde ikke gjort meg noe Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 og det tar han fleirfoldige tusen for !? uh... til og med eg skulle ha snekra noke som er tusen ganger så fint, tusen ganger så brukervennlig og tar tusen ganger så lite tid å lage, til en tusendel av prisen... Det er for galt at det går an å holde på slik, men en del bedrifter som ber om slike tjenester har veldig lite peiling selv, og gir oppdragstaker frie tøyler. Og så blir de fornøyde nesten uansett, bare de kan briefe med at de har en webside. At det i utgangspunktet går at å ta 20.000 kr for en side som er mekket i løpet av 3-4 timer, er galskap. Men allikevel en del som gjør det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hadde vert morro ja, men eg ser ikkje på meg sjøl som skilled nok endå til å starte designfirma... trur eg iallefall Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hadde vert morro ja, men eg ser ikkje på meg sjøl som skilled nok endå til å starte designfirma... trur eg iallefall Vi kunne vært independent og tatt masse jobber. Samlet har vi jo superskillz! Hadde vært drittfett, men det blir med drømmen. *grin* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hadde vert morro ja, men eg ser ikkje på meg sjøl som skilled nok endå til å starte designfirma... trur eg iallefall Vi kunne vært independent og tatt masse jobber. Samlet har vi jo superskillz! Hadde vært drittfett, men det blir med drømmen. *grin* Samla ja... skal vi lissom starte desgin"firma" i lag elns?! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Skal vi lage en ny tråd for dette, eller? Tråden til stakkars sirice har jo sporet av bare det.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 vi vi skal starte et design firma kan vi ikke bare ansett kun designere liksom vi må ha: en som tar seg av salgs delen en som designer *grin* En som programmere muligens en flash expert Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hadde vert morro ja, men eg ser ikkje på meg sjøl som skilled nok endå til å starte designfirma... trur eg iallefall Vi kunne vært independent og tatt masse jobber. Samlet har vi jo superskillz! Hadde vært drittfett, men det blir med drømmen. *grin* Samla ja... skal vi lissom starte desgin"firma" i lag elns?! Dere er alle veldig flinke og jeg tror at dere kan tjene gode penger viss dere starter et felles firma og registerer det i brønnesund. Det var forsåvidt denne setningen som startet det. Jeg mener det jo ikke seriøst. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 var vel aldri snakk om noke veldig seriøst trur eg ikkje - men det hadde jo vert morro å starte ei slags "designgruppe" elns.. på en måte... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 tjcombo: hum.. den sida der var jo direkte heslig jo.. åssn kan han forvente å få oppdrag med ei sånn heimeside?! ikke spør meg han lever av det han har blant annet laget en nydelig side som : http://www.pannekakehuset.no <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> Og han kaller seg designer? Tjent noen tusenlapper på litt moro, er greit! *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå