Dunestar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg likte godt forslagene dine dunestar hvordan laget du nr.4? kansje litt feil farge, men det er enkelt å fikse. :nice: Min egen lille hemmelighet! Interresert i psd.-filene? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Min egen lille hemmelighet! Din lille og tusener av andres muligens...? Hadde faktisk den fonten selv før. Men den ble aldri brukt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Min egen lille hemmelighet! Din lille og tusener av andres muligens...? Hadde faktisk den fonten selv før. Men den ble aldri brukt. Hørt om en spøk? Klarer ikke sånnt selv, jeg ... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hørt om en spøk? Jadda... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg likte godt forslagene dine dunestar hvordan laget du nr.4? kansje litt feil farge, men det er enkelt å fikse. :nice: Min egen lille hemmelighet! Interresert i psd.-filene? Haha...den fonten kan lastes ned her Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg likte godt forslagene dine dunestar hvordan laget du nr.4? kansje litt feil farge, men det er enkelt å fikse. :nice: Min egen lille hemmelighet! Interresert i psd.-filene? Haha...den fonten kan lastes ned her Hehe ... we know! ... og her! :-) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Mitt forslag v2.0 Mitt forslag v2.01, uten de røde firkantene. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Fine de Mikka Likte bakgrunnen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Mitt forslag v2.0Mitt forslag v2.01, uten de røde firkantene. Skal ikke være vrang her, men jeg likte ikke dem noe særlig. Ble litt "typisk hjemmesnekra" kan man vel si ... Samme som med tjcombo, jeg synes de mangler farge, men firkantene var ikke den rette måten å gi den det på. På alle måter, v2.01 var best ... :-) Har du bestemt deg for en vinner, trådstarter? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Tøff bakgrunn mikka, men den skrifta var vel ikkje særlig fin vel? Gjør noke med skrifta, få den til å matche bakgrunnen - så er du langt på vei til en bedre banner Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 (endret) Bedre nå? EDIT: *Legge bildet inn her sånn som de andre har gjort* Endret 12. november 2003 av Mikka Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Må si at jeg likte TJcombo sin og Mikka sin nyeste best DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Meget sexy Mikka! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Mikka sin var bare genial.. Må vel lansere meg i det her jeg oxo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jaja. Hakke sjangs denne gang, men kan vel alltids slenge med et forslag; Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Måtte jo nesten komme med nok et forslag, og her er det Der er alle mine forslag hittil.. no kommer eg neppe med fleire.. (sjøl om dei tre siste er ganske like..) Endret 11. november 2003 av arve87 Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sirice, har du kommet til en konklusjon? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 ja, jeg har nok kommet til en konklusjon: Dere er alle veldig flinke og jeg tror at dere kan tjene gode penger viss dere starter et felles firma og registerer det i brønnesund. En kompis av meg som er langt mindre begavet enn dere, hadde en inntekt på over 100 000 i fjor. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) ja, jeg har nok kommet til en konklusjon: Dere er alle veldig flinke og jeg tror at dere kan tjene gode penger viss dere starter et felles firma og registerer det i brønnesund.En kompis av meg som er langt mindre begavet enn dere, hadde en inntekt på over 100 000 i fjor. GÆRNT :| Why Not? Endret 12. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå