Loomy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Men da får du brukte filtre... Og de koster å bytte ut! LOL! Bare meg som tok den eller? :\ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 nei, /me tok den også, men gadd ikkje svare noke relatert til den Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Men da får du brukte filtre... Og de koster å bytte ut! LOL! Bare meg som tok den eller? :\ Jeg tok den ikke... Kan du forklare? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tok den selv... Gadd bare ikke le... Der kom den. En lenge etterlengtet kolon-lol-kolon... Skifte filtre du og, (jonas). Ja, liksom! : Lenke til kommentar
moesen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Teh matrix Skal se matrix idag. Hva slags font? Hvordan i svarte får du til at det blir slik? Har prøvd Photoshop men fikk ikke til stort... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 selv ser jeg på sånne oppdrag som morro, og god trening. Kunne ikke være mer enig! :-) God erfaring kommer godt med! Kanskje jeg kommer med et forslag snart? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Teh matrix Skal se matrix idag. Hva slags font? Hvordan i svarte får du til at det blir slik? Har prøvd Photoshop men fikk ikke til stort... Her er en ganske fin tut til denne matrix-effekten: http://www.eyesondesign.net/pshop/matrix/text_effect.htm Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Da hadde vi et forslag klar: >> SirIce.jpg psd.-fila ligger klar! Woohoo! Min 700 post! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Teh matrix Skal se matrix idag. Hva slags font? Hvordan i svarte får du til at det blir slik? Har prøvd Photoshop men fikk ikke til stort... Her er en ganske fin tut til denne matrix-effekten: http://www.eyesondesign.net/pshop/matrix/text_effect.htm Er vel ikke samme tutorialen.. Den der var etter min mening mye bedre.. Woo, min 800. post! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Da hadde vi et forslag klar:>> SirIce.jpg Du var inne på noe, Dunestar, men jeg mener teksten ødela... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 sirice header image Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 sirice header image Very nice I must say! Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 sirice header image Det var en fin logo! Hvilken font brukte du? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 sirice header image Det var en fin logo! Hvilken font brukte du? Brukte en font type som heter Eras ITC... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Måtte bare prøve meg på nytt! Forslag 1 Forslag 2 Forslag 3 Forslag 4 Liker selv forslag 2 best! - - - Er det bare meg, eller begynner alle disse innleggene å bli irriterende? Tenkte dette var et forum der du søkte hjelp, og ikke fikk andre til å gjøre jobben for deg. Skjønner ikke helt problemet? Du trenger ikke trykke deg inn her hvis du ikke liker det! Jeg ser på disse trådene som trening og for å skaffe erfaring og å prøve ut nye ting ... - - - Liker godt forslaget ditt, tjcombo men det blir litt tomt for farge. Litt utvaska. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Måtte bare prøve meg på nytt! Forslag 1 Forslag 2 Forslag 3 Forslag 4 Liker selv forslag 2 best! - - - Er det bare meg, eller begynner alle disse innleggene å bli irriterende? Tenkte dette var et forum der du søkte hjelp, og ikke fikk andre til å gjøre jobben for deg. Skjønner ikke helt problemet? Du trenger ikke trykke deg inn her hvis du ikke liker det! Jeg ser på disse trådene som trening og for å skaffe erfaring og å prøve ut nye ting ... - - - Liker godt forslaget ditt, tjcombo men det blir litt tomt for farge. Litt utvaska. Sant det du sier der, men siden hans inneholder ikke mye farge, så jeg prøvde å lage en header med samme stil. Forslag 2 som du lagde er meget fin, men inneholder en sterk rød farge som jeg ikke ser på sida hans, og dermed mener jeg ikke den headeren passer inn, men så suger farge valgene mine : Kanskje den passer inn alikevel Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Likte forslag 3 fra Dunestar. Nr 2 ble litt for Che Guevara style Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Likte forslag 3 fra Dunestar. Nr 2 ble litt for Che Guevara style Hehe. Mener du: 1. det var den beste til nå eller 2. bare et kompliment? - - - Sant det du sier der, men siden hans inneholder ikke mye farge, så jeg prøvde å lage en header med samme stil. Forslag 2 som du lagde er meget fin, men inneholder en sterk rød farge som jeg ikke ser på sida hans, og dermed mener jeg ikke den headeren passer inn, men så suger farge valgene mine. Kanskje den passer inn alikevel Hmm ... jo, du har rett, men slikt går ann å fikse med enkle tastetrykk! For eksempel passer jo disse ... ... ganske godt. Tenker på sånn med kontraster. - - - Hadde gjort susen med et svar fra trådstarter? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hadde gjort susen med et svar fra trådstarter? Jeg har en litt ræve farge smak skjønner du , Så din passer helt sikkert inn den. Det er bare slik jeg pleier å designe.. Må endre på denne vanen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Jeg likte godt forslagene dine dunestar hvordan laget du nr.4? kansje litt feil farge, men det er enkelt å fikse. :nice: tjcombo: ditt forslag var veldig fint, du ser ut til å være veldig begavet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå