Gå til innhold

Noen som vil lage logo til meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte bare prøve meg på nytt!

Forslag 1

Forslag 2

Forslag 3

Forslag 4

Liker selv forslag 2 best! :)

- - -

Er det bare meg, eller begynner alle disse innleggene å bli irriterende? Tenkte dette var et forum der du søkte hjelp, og ikke fikk andre til å gjøre jobben for deg.

Skjønner ikke helt problemet? Du trenger ikke trykke deg inn her hvis du ikke liker det! :) Jeg ser på disse trådene som trening og for å skaffe erfaring og å prøve ut nye ting ...

- - -

Liker godt forslaget ditt, tjcombo men det blir litt tomt for farge. Litt utvaska. :)

Lenke til kommentar
Måtte bare prøve meg på nytt!

Forslag 1

Forslag 2

Forslag 3

Forslag 4

Liker selv forslag 2 best! :)

- - -

Er det bare meg, eller begynner alle disse innleggene å bli irriterende? Tenkte dette var et forum der du søkte hjelp, og ikke fikk andre til å gjøre jobben for deg.

Skjønner ikke helt problemet? Du trenger ikke trykke deg inn her hvis du ikke liker det! :) Jeg ser på disse trådene som trening og for å skaffe erfaring og å prøve ut nye ting ...

- - -

Liker godt forslaget ditt, tjcombo men det blir litt tomt for farge. Litt utvaska. :)

Sant det du sier der, men siden hans inneholder ikke mye farge, så jeg prøvde å lage en header med samme stil.

Forslag 2 som du lagde er meget fin, men inneholder en sterk rød farge som jeg ikke ser på sida hans, og dermed mener jeg ikke den headeren passer inn,

men så suger farge valgene mine :p: Kanskje den passer inn alikevel ;)

Lenke til kommentar
Likte forslag 3 fra Dunestar. Nr 2 ble litt for Che Guevara style :)

Hehe. :D

Mener du:

1. det var den beste til nå

eller

2. bare et kompliment?

- - -

Sant det du sier der, men siden hans inneholder ikke mye farge, så jeg prøvde å lage en header med samme stil.

Forslag 2 som du lagde er meget fin, men inneholder en sterk rød farge som jeg ikke ser på sida hans, og dermed mener jeg ikke den headeren passer inn,

men så suger farge valgene mine. Kanskje den passer inn alikevel

Hmm ... jo, du har rett, men slikt går ann å fikse med enkle tastetrykk! :) For eksempel passer jo disse ... link.gif ... ganske godt. Tenker på sånn med kontraster.

- - -

Hadde gjort susen med et svar fra trådstarter? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...