Cucum(r) Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg er helt tom for ideer selv, så jeg tenkte at jeg kunne spørre om noen av dere snille mennesker der ute ville lage en logo til meg :nice: -*- Det må stå SirIce på den -*- Den bør være like stor som den på [url="http://www.sirice.com/norsk"]sirice.com[/url] -*- Bortsett fra det er det opp til dere hvordan den skal se ut Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 En slags logo http://home.chello.no/~alexholm/logo/sirice-logo.jpg Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 En slags logo SirIce Hva er du egentlig ute etter? Vil du ha et bilde, slik som det er nå? Eller... Hva? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 En slags logo http://home.chello.no/~alexholm/logo/sirice-logo.jpg Dette kalles en header. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er det bare meg, eller begynner alle disse innleggene å bli irriterende? Tenkte dette var et forum der du søkte hjelp, og ikke fikk andre til å gjøre jobben for deg. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er det bare meg, eller begynner alle disse innleggene å bli irriterende? Tenkte dette var et forum der du søkte hjelp, og ikke fikk andre til å gjøre jobben for deg. jo, tror jeg må si meg litt enig med satyrium. Jeg er av den oppfattningn (er litt sta) at siden min skal jeg lage selv, kanskje hjelp litt hjelp til koder og sånt. Synes denne "kan noen gjøre dette for meg" tenkegangen ikke er så bra. du lærer jo ikke noe av det (neste gang du skal forandre på siden må du spørre på nytt?) du vil lære mye mer av å bruke "ikke se i fasiten eller spørr om hjelp" tankegangen, men det tar jo lengre tid, og er mer krevende. men som sagt, jeg er bare litt enig med satyrium, det er jo fint at de mindre gode (meg mm.) kan få hjelp av de som har skikkelig peiling her.. fortsatt fin helg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jepps... det er min forståelse at det faktisk er en del folk som lever av designoppdrag her, det å be de gjøre det gratis er bare kjipt. Men man trenger heller ikke gjøre det... selv ser jeg på sånne oppdrag som morro, og god trening. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Når skal folk skjønne at de ikke bør ta på seg oppdrag de ikke er i stand til å fullføre uten hjelp fra andre, mer erfarne designere? Jeg har fått nok av "Ny logo til CS klan" poster ... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Men man trenger heller ikke gjøre det... selv ser jeg på sånne oppdrag som morro, og god trening. Er enig med HalTan der! PiRaNha: Du så emnet til tråden, du visste godt hva som ventet deg da du trykket på linken. Hvis du er så mye imot dem, overse de, da! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skrifta ser litt føkka ut, men... Lenke til kommentar
moesen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skrifta ser litt føkka ut, men... nice. Hvordan lager dere slike "bilder" ? Program ++ Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skrifta ser litt føkka ut, men... nice. Hvordan lager dere slike "bilder" ? Program ++ PhotoShop Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Teh matrix Skal se matrix idag. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Mitt forslag Kom gjerne med forslag til forbedringer - vist du vil.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Mitt forslag Kom gjerne med forslag til forbedringer - vist du vil.. Tøff den Må skaffe meg Photoshop, men det er så dyrt Vurderer å kjøpe det brukt. Noen som vil selge? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Må skaffe meg Photoshop, men det er så dyrt Vurderer å kjøpe det brukt. Kjøp det brukt, du... Best det... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Men da får du brukte filtre... Og de koster å bytte ut! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Tusen takk for alle forslagene Som mange av dere sier er det litt teit å be folk om å lage logoer til andre, men jeg var helt tom for idêer.. tenkte at jeg bare kunne få litt inspirasjon av personer som har estetisk sans Har ikke bestemt meg for hvilken jeg skal bruke enda, men det finner jeg nok ut av Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Mitt forslag Kom gjerne med forslag til forbedringer - vist du vil.. Jeg likte logoen din testet den på siden og den fungerte ganske bra synes jeg. Hvilken font er det du har brukt ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Takk for den Fonten heiter Astrolyte Vil du ha PSD fila? just tell me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå