Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Gode ord til Windows 10.

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å skrive litt om framtidens Windows 10 OS.

Windows 10 kommer sannsynligvis til å være siste OS'et til Microsoft.

Jeg har prøvd ut 2 build's 10130 og 10147 som er non-public OS'et.

Jeg skryter av begge, som vil bli Windows 10 til slutt. Om build 10130 vil jeg si at de har gjort god jobb å få gamle spill og nye spill til å funke, men gamle spill kan ''fryse'' og ikke svare, så det blir CTD. Om build 10147 må jeg bare si at jeg ikke har opplevd en Windows så kjapp noen gang, barna våres vil nok le av våres gamle Windows OS :p Ihvertfall Windows 8. Mange, da mener jeg mange gikk over til Linux når Windows 8 kom, erstattet start og droppet masse som var i Windows 7, Windows 7 var elsket høyt av Microsoft brukere. Om gamle Microsoft brukere vender tilbake til Windows OS har jeg stor tro på.

Nå som Windows 10 ikke er ute enda sammenligner jeg det med Windows 7 + Linux og Steam OS faktisk.

- Stupefy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The year of the Linux desktop skjer aldri. Selv om noen her og der bytter er det ikke nok til at noen bryr seg. Windows 10 er ikke ferdig enda, men det funker bra allerede. At ikke alle spill er 100% enda er som alle andre oppdateringer av Windows, det kommer fort etter lansering..

Lenke til kommentar

The year of the Linux desktop skjer aldri. Selv om noen her og der bytter er det ikke nok til at noen bryr seg. Windows 10 er ikke ferdig enda, men det funker bra allerede. At ikke alle spill er 100% enda er som alle andre oppdateringer av Windows, det kommer fort etter lansering..

Jeg la inn Linux på en laptop, når Windows 8 kom ut x) brukte den helt til en oppdatering kræsja laptopen, har lagt Windows 7 igjen på den, men det er ikke mye jeg får gjort på den på før den henger seg opp, gammel LG fra 07 eller 08. x)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...