Gå til innhold

Trosterud Oslo 2015

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen et bilde hvor lys/skygge og silhuett av person er godt "samstemt". Spesielt hvordan du får fram personen ift positur og plassering gjør en nysgjerrig. Ser du har vunnet en fotokonkurranse på et annet fotoforum, og benytter anledningen til å gratulere deg med det.

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Smalt....

Opp fra mørket i undergrunnen/kjelleren og frem i dagen....mot utgangen som skiltet viser.

Flotte skygger som lager fine linjer i bildet. Og igjen, en person i bildet som tilfører det ekstra

Lenke til kommentar

Flott bilde i denne serien.. og at man ser litt av utgangsskiltet forhøyer bildet synes jeg!

Hilsen Tove

Igjen et bilde hvor lys/skygge og silhuett av person er godt "samstemt". Spesielt hvordan du får fram personen ift positur og plassering gjør en nysgjerrig. Ser du har vunnet en fotokonkurranse på et annet fotoforum, og benytter anledningen til å gratulere deg med det.

Vennlig hilsen Ragnar

Smalt....

Opp fra mørket i undergrunnen/kjelleren og frem i dagen....mot utgangen som skiltet viser.

Flotte skygger som lager fine linjer i bildet. Og igjen, en person i bildet som tilfører det ekstra

Særs bra og jeg liker spesielt godt den bruken av lyset og den subtile personskikkelsen som gjør at jeg suges inn i bildet og får blikket til å granske bildet ekstra nøye.

mvh

Jan

Jasså, er det han heter?

Nok et godt funksjonerende bilde i ilys og skygger i svarthvit.

Foreslår et par cm. kutt nede for å unngå elementer og linjer ut i nedre høyre hjørne.

Scroll ned og dekk til så kanskje du også ser at spenningen øker.

Roar

Tusen Takk for hyggelige kommentarer og forbedringsforslag. Bildet tok jeg i farta ut av vinduet på t-banen, så det kan kanskje kalles litt flaks, men jeg likte det ganske godt.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...