Gå til innhold

Strykk i Matematikk 2-py

almoh

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. jeg tok eksamen i tre fag som jeg måte bestå for å komme inn til høgskolen. det var markedsføring og ledelse 1+2 og matematikk 2p-y.  nå fikk jeg karakterene mine i privatistweb og sett at jeg ikke besto i matematikk. de to andre fagene jeg besto. det er veldig trist. nå er jeg 24 år gammel og må vente et år til før jeg kommer inn. jeg skal ikke klage, fordi matematikk var virkelig vanskelig for meg. jeg vet at jeg burde jobbe hardere med matematikk, men jeg klarte det ikke. når man leser selv hjemme og er svak i matematikk fra før, det er vanskelig. det er veldig vanskelig for meg å få jobb fordi jeg har social angst og har hatt depresjon i nesten 6 år. jaja men sånn er livet. de som har hatt privatisteksamen som meg og har bestått i fagene de tok først jeg vil gratulere dem og håper det beste for dem. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du mulighet til å melde deg opp i matematikk gjennom en privatskole som f.eks. Sonans eller Bjørknes? Da unngår du jo at selvstudium blir problematisk. Du kan for eksempel ta opp 2P som et halvårsfag på Bjørknes for 8500,-. Det inkluderer derimot hverken bøker eller eksamensavgift.

Lenke til kommentar

Har du mulighet til å melde deg opp i matematikk gjennom en privatskole som f.eks. Sonans eller Bjørknes? Da unngår du jo at selvstudium blir problematisk. Du kan for eksempel ta opp 2P som et halvårsfag på Bjørknes for 8500,-. Det inkluderer derimot hverken bøker eller eksamensavgift.

jeg tenkte ikke på det. det var en bra råd. kanskje jeg skal ta matten i sonans eller bjørknes. 

Lenke til kommentar

jeg tenkte ikke på det. det var en bra råd. kanskje jeg skal ta matten i sonans eller bjørknes. 

Jeg ser at du skriver at matematikk er vanskelig for deg. Dersom formålet ditt er bare å bestå eksamen, så kan du prøve deg på matematikk med teskje på Sonas. Prisen er endel høyere, men det er verdt pengene hvis du sliter endel.

Lykke til

Lenke til kommentar

Jeg ser at du skriver at matematikk er vanskelig for deg. Dersom formålet ditt er bare å bestå eksamen, så kan du prøve deg på matematikk med teskje på Sonas. Prisen er endel høyere, men det er verdt pengene hvis du sliter endel.

Lykke til

ja det ville vært bra. men jeg tror ikke jeg har råd til å ta matematikk med teskje. prisen er litt for høyt for meg. jeg har mye lån fra lånekassen fra før, jeg vil ikke at den skal bli ende høyre. takk for rådet.

Lenke til kommentar

Det finnes også hjelpemidler på nett som du kan bruke gratis.

Jeg kan varmt anbefale khanacademy.org. Der får du opplæring i blant annet matte på ulike nivåer. Det er en fordel om du kan engelsk, men nylig har de fått mye oversatt til norsk.

Du får til det du bestemmer deg for. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...