Workman94 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Hvis man stryker i 2 fag man aldri har hatt før som privatist når man har bestått VGS før,stryker jeg på VGS nå? Hele livet mitt har gått til helevete jeg i det siste så dette var det siste jeg trengte Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Så lenge du har bestått VGS fra før, så vil det ikke ha noe å si at du har strøket på de to fagene som privatist. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Så lenge du har bestått VGS fra før, så vil det ikke ha noe å si at du har strøket på de to fagene som privatist. Er ikke vits å studere i år alikevel,alt og ingenting går til helevete for meg,dette er ikke de eneste testene jeg har strøket på i år. Takk for svar,setter pris på å få svar fra en av de beste på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Vet noen her om det er mulig å søke på studier med førstegangsvitnemål selvom man stryker på 2 eksamener? Vi de 2 eksamene komme på ordinær vitnemålet? Lenke til kommentar
lesles Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Vet noen her om det er mulig å søke på studier med førstegangsvitnemål selvom man stryker på 2 eksamener? Vi de 2 eksamene komme på ordinær vitnemålet? Det gjør det ikke. Så lenge du har bestått videregående og har en gyldig vitnemål, så kan du søke videre utdanning. De fagene som du har stryket på, kan du bare legge i glemmeboka. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Ikke ta det så tungt, livet går i svingninger. Om utdanningen blir utsatt ett år så er det ingen fare 1 Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Takker alle som har svart. Og beklager en deppe tråd som dette men takker så meget for at dere ikke er uhøflige og ufine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå