merterje Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Noen som vet om de ulike steaming-tjenestene som kan brukes på PCn ? Har lite kjennskap til det, men hørt at det fins ulike sider/programmer til det på nettet. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Regner med det er til spilling du skal streame? Twitch er mest brukt. Om du har AMD-skjermokort kan du også streame med det via RaptR. Men uansett, her er en fin begynnelse: http://help.twitch.tv/customer/portal/articles/792761-how-to-broadcast-pc-games Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Vanligste programmet til Twitch er vel OBS, og Xsplit. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 22. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2015 tenkte ikke så mye på til spill, mer til å se fotballkamper og sport som jeg da ikke har anledning til å få inn på TVn min. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Du skal altså Se steamer, du skal ikke streame selv. To vidt forskjellige ting. Fotballkamper streames jo over alt og noen blir tatt ned like raskt. Du kan jo se litt på Sumo for lovlig. streaming Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Er det ulovlig å se på stream? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Er det ulovlig å se på stream? Noen streaming sider er ulovlige andre er lovlige. Det er ikke ulovlig for en forbruker å se på en streamingside som er ulovlig etter norsk lov. Den som utfører den ulovlige handlingen er tilbyderen av tjenesten. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Det jeg ivertfall mente er at man ofte må bytte stream ofte om det er en viktig kamp. Og ofte er kvaliteten veldig varierende dårlig. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 I Norge er det ikke ulovlig å se "ulovlig" innhold via streaming. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 cCloud TV er noe som kan testes. Link i artikkelen. Hvor godt det funker er jeg ikke helt sikker på, relativt ny for meg. http://www.itavisen.no/nyheter/kan-bli-piratenes-tv-mekka-412765 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå