Schreiber Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Synes dette ser F****** fantastisk ut! Forstår meg ikke på klaginga. Skjønner du er ny på internettforum? Det er alt for mange som ikke engang gidder lese artikkelen, men bare er her for å klage. Dette har vært bevist mange ganger, da folk f.eks klager over noe de mener burde være med i spillet - men ifølge artikkelen er det klart og tydelig at det ER med. Aldri skjønt hvorfor, men gir blaffen i sånne folk, men har lært meg å overse dem fullstendig. Haters gonna hate. Vi ser det samme i tv-serier. "Drittserie, jeg skal slutte å se!" sier dem i sesong 3. Og fortsetter med det helt til seriefinalen i sesong 12. Hvis det er så elendig, hvorfor ser de da de neste ni sesongene? On-topic: Hvordan er ting mellom slagene? Får vi XP, oppraderinger på kontoen osv? Og hvordan er customization? Skjønner jo det ikke er helt enkelt å lage vår egen stormtrooper, men vår egen rebell burde vel gå bra? Endret 21. juni 2015 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Snork... Når kommer X-wing 2 Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Sykt psyched for dette spillet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hm... ser AngryJoe testet dette på E3, og det lover ikke helt bra. Hoth-kartet var ekstremt lite, så setter du deg inn i en X-Wing kan du ikke regne med å fly mer enn i 30 sekunder før du må snu. Flvingen var også svært dårlig, og gameplayet ikke noe å skryte av. Men håper han tar feil, eller at de har rettet på ting. De andre kartene kan kanskje være større. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Kommer jo an på hvor fort det er, men man kan komme langt på 30 sekunder. De har også bedre flygeegenskaper enn i feks BF4 (virker det som), og det gjør at de kan spille mer effektivt på en mindre bane. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Vi får se. Stoler bare mer på en som faktisk har prøvd spillet enn en tilfeldig fyr på et forum som bare har lest om det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Ser ut som jeg kommer til å Hosle meg til en og to Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg ser ikke noe galt med Battlefield i Star Wars-kostymer. Jeg liker begge deler. Har dessverre ikke spilt mye av Battlefront II, men har brukt mange timer på Assault-brettene i Jedi Academy. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Det morsomme er jo at folk ble ekstatiske da de hørte at folkene bak Battlefield skulle lage et Battlefield i Star Wars-drakt, og så blir de overrasket og skuffet over å få et Battlefield i Star Wars drakt? Endret 23. juni 2015 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Jeg har i mange år fantasert om en Star Wars opplevelse satt i BF-scenarioet. Jubelen stod i taket når nyheten om at DICE skulle overta stafettpinnen for Battlefront. Nå har jeg riktignok aldri spillt noen av de tidligere spillene da. Men ser skuffelsen over at en del av elementene derifra ikke er med over denne gangen. Lukter en Premium lignende løsning med ett par år med DLC-pakker frem i tid. Holder disse bra kvalitet og bredde har ikke jeg problemer med å betale noen hundrelapper for denne. Nå kjøper jeg jo aldri DLC foruten om det ene spillet jeg spiller mye online heller da, siste årene har jo det vært BF3 og 4. Men tør påstå at jeg har fått igjen underholdningstimene der. Endret 23. juni 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg syntes at de burde ha kommet med noe bedre, enn det det har til nå. Ingen Space Battle eller Galactic Conquest er en stor nedtur. Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Dette blir et DLC helvete uten like desverre Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Holder meg til Star Wars Moviebattles 2 (en mod til Jedi Academy). Det finnes ikke et Star wars-spill som simulerer jedi-fekting bedre. Anbefaler alle `sjekke det ut. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hvor mange av dere har egentlig spilt Battlefront 1 og 2? De var veldig like Battlefield med parkerte tanks og fly som du kunne ta, store åpne slagmarker, og capture points. Ingen dyp historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå