merterje Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) Jeg har i lengre tid brukt Google Oversetter da jeg oversetter fra norsk til spansk. Det funker slik at det både oversetter til spansk og jeg kan trykke nederst på LYTT, og da vil en dame snakke det som er oversatt på spansk. Men akkurat denne funksjonen (stemmen) svikter nå. Stemmen er helt borte, lydløst. Men PCens høytaler ellers funker, så jeg får lyd på alt annet. Noen som kan tenke seg hva som er galt ? Jeg har prøvd å starte maskina på nytt, uten at det hjelper. Endret 20. juni 2015 av merterje Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Det virker som om den nekter når teksten blir for lang. Det har jeg opplevd før. Hos meg stopper den å virke på rundt 12-13 ord. 1 Lenke til kommentar
merterje Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 ja enig, av og til virker den på 2-3 setninger, og så stopper den, men rart at jeg har brukt den samme i flere månder uten problem, så kanskje er det bare akkurat nå det ikke funker. Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Kom over denne da: Mye lesestoff om du googler "google translate voice not working". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå