Roar Kneppen Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Endte til slutt opp slik Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Liker godt komposisjonen her, med de skrå skyggene og strukturen som er skrå i motsatt retning. Kanskje det av bildene dine jeg liker best hittil. Henning Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Dette likte jeg godt, så for min del ser det ut som at bildet fikk en "happy ending". Må si meg helt enig i vurderingen til Henning (unntatt siste setning). Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Det snør, det snør.....det er ikke det det gjør, bare Kneppen som leker seg, som han alltid gjør. Strukturen fremhever de flotte linjene, og lyset hjelper til med å tegne skygger som føyer seg fint inn. S/hv er også med på og få frem de rette linjene, samt vinduene som lager flotte firkanter (ca...) Ser ut som det er tegnet i strukturen på en murvegg..... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Etterbehandling av bilder jeg bare kan drømme om. Resultat i øverste klasse. Den grove strukturen, den svart/hvite gråtonen i bildet passer utmerket her etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Nydelig grafisk presentert dette Roar. Tegneserie/cartoon aktig i sort/hvitt - bra etterbehandlet! mvh Jan Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Kalle en del av det du gjør bilder blir litt feil for meg mange ganger. Kunstner er vel mere det rette ord. Tøft bilde å ha i det rette miljø, litt mettalisk føler jeg. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Første gang jeg så bilde i lite format tenkte jeg på snøvær, slik som det er på Vestlandet av og til. Vanskelig å si noe mer fornuftig enn at dette er et kjempefint bilde. Du er jo en kunstner når det kommer til etterbehandling! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg