Gjest Slettet-sE1jXR Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Heisann Nå som jeg er ferdig med White collar så må jeg finne meg en ny serie:) Er det noen som har noe tips ? Serier jeg har sett i det siste og tenker noe i samme sjanger - White Collar - Hawaii five 0 - Burn notice - How i meet your mother - The unit Takker alle for tips Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Brooklyn Nine Nine Blacklist Fringe Sherlock Mentalist Broen (dansk serie) 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 True Detective med Matthew McConaughey og Woody Harrelson er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Kanskje du vil like Orphan Black. Litt mer på action/thriller/drama-siden av hva du lister over. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Fargo er en serie alle bør se! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Anbefaler å se: New Girl Brookylin-Ninenine Daredevil Modern Family Wayward-Pines sense8 The Brink (TV-Serie): - Kun på HBO. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Anbefaler også Mr Robot. Helt ny serie, men har blitt veldig, veldig godt mottatt og har høy score over hele fjøla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 - The unit Liknende serier: Flashpoint Over There Generation Kill Lenke til kommentar
Super Shrek Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 The Fresh Prince Of Bel-Air er favorittserien min . Det er en komedie. Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Anbefaler å se: Wayward-Pines Nope, nope, nope. Den serien startet så utrolig bra, men endte ekstremt skuffende. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Ikke lest så nøye hva som er anbefalt før i tråden, men dette er mine anbefalinger. Noen nye og noen gamle. Fringe Supernatural Arrow Mentalist White Collar The Flash True Detective Narcos White Collar Burn Notice Sherlock Holmes (2 forskjellige serier begge er veldig bra) Scrubs Agents of SHIELD Person of Interest 1 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 "Broen" er absolutt å anbefale. Sesong 1 og 2 ligger ute på nett tv på NRK. Sesong 3 viste første episode idag. De er utrolig spennende. Av sesong 1 og 2, likte jeg 2 best! Lenke til kommentar
Juqim Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Serier jeg har hatt glede av ➡ Black Sails ➡ Vikings ➡ Game of Thrones ➡ Penny Dreadful ➡ Klondike ➡ TURN Disse har ikke samme sjanger som du eventuelt er ute etter, men jeg slengte de inn allikevel Endret 7. november 2015 av Juqim Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) - The 100 - Arrow - The Flash Endret 7. november 2015 av oggeldoddeli Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Anbefaler også Mr Robot. Helt ny serie, men har blitt veldig, veldig godt mottatt og har høy score over hele fjøla. Dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå