Schnii Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hei! Drar til Los Angeles via London om noen dager, og hadde håpet å kunne ta med en boks snus. Jeg er mindreårig, og har en far som ikke vet at jeg snuser. Vil jeg bli stoppet i USA om jeg legger boksen i kofferten? I toalettmappen ellerno? Trenger ikke råd om å slutte eller liknende, er bare utrolig redd for å bli stoppet og trenger svar så fort som mulig. ? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Du blir ikke stoppet i USA hvis du har en boks snus i kofferten din... Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Ingen problem, hadde med meg 15 bokser forrige gang. Ingen spørsmål engang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det verste som kan skje er at faren din finner utav det. Lenke til kommentar
crii Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Om det er bare en boks burde det ikke være noe problem Endret 23. september 2015 av crii Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Om det er bare en boks burde det ikke være noe problem Nå er det bare ca 100 dager siden han reiste, så han fikk virkelig nytte av svaret ditt! Spesielt siden du svarte det samme som de andre har svart! 1 Lenke til kommentar
crii Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Om det er bare en boks burde det ikke være noe problem Nå er det bare ca 100 dager siden han reiste, så han fikk virkelig nytte av svaret ditt! Spesielt siden du svarte det samme som de andre har svart! Lol, så denne øverst på listen nederst på forumet uten at jeg vet hvorfor. Uansett, kan en mod fjerne posten min over? XD EDIT: Kan være at posten kom øverst på den listen fordi den har juss tagget på Endret 23. september 2015 av crii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå