Emiljau Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) Har nettopp flyttet inn i leiligheten min som jeg leier, det er et telefonuttak der.. Har koblet i ruter i den men får ikke noe internett, har prøvd så si alt men ikke noe internett. Dataen kobler seg fint til wifi på ruter men kommer ikke "nett" "gjennom kabelen" fra telefonuttaket til ruteren :-/ blir glad for alle svar jeg kan få ☺️ Endret 19. juni 2015 av Emiljau Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Du vet du må bestille og få koblet det opp fra en levrandør, som feks. Telenor? Lenke til kommentar
Emiljau Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Så det kommer en leverandør å kobler det opp hvis jeg bestiller? Vet du ca hva prisen er? Er ganske blank på ting når det kommer til internett Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hehe.. Årets Men du kan enten får installatør eller gjør det selv pakke. 1 Lenke til kommentar
Emiljau Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Hehe, takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Selv om det er et telefonuttak i veggen, behøver det ikke å være tilkoblet, og det er heller ingen garanti for at det er ledig kabling til boligen. Sjekk med Telenor, ev. se på andre måter å få internett, som over kabel-TV eller fiber, hvis dette er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå